Mijn broer heeft enkele maanden geleden het onbeperkt data abonnement afgesloten en ruim binnen de opzeg termijn weer opgezegd.
Het leek goed te gaan en er zou nog een bedrag van €10 teruggestort worden.
Na enkele weken kwam er een factuur binnen waarin stond dat er een bedrag van ruim €800 open stond. Gebeld en de medewerker vertelde dat er een fout was gemaakt. Excuses en uiteraard moesten we de factuur als niet verzonden beschouwen.
Enkele weken later lag er een brief op de mat. Factuur van Vodafone. Wederom met het zelfde bedrag. Weer gebeld. Nu zou het zeker goed komen.
Enkele weken later, weer een factuur met dit keer een zou binnen korte termijn een incassobureau worden ingeschakeld.
Natuurlijk weer gebeld en nu zou het echt de laatste zijn.
En dit bleek ook te kloppen, nou er lag weer een brief op de mat. Ok niet de van €800 maar een factuur van €10 exact het bedrag wat teruggestort zou worden.
Nu het laatste telefoontje. Ja klopt het is een tegoed.
OK het is op de rekening gestort.
Jullie snappen dat ik niemand zou aanraden een abonnement bij Vodafone af te sluiten.
We hebben er nu nog twee lopen. Ik denk dat het duidelijk is dat ik die niet ga verlengen. Hoewel ik zeer tevreden ben over de kwaliteit van de verbinding heb ik echt geen vertrouwen en de administratie van dit bedrijf.
Echte excuses hebben we nooit gekregen.
Ook nemen we diensten af van Ziggo.
Daar ook de klacht neergelegd. Daar wel excuses gekregen en enkele maanden korting op ons abonnement.
Blijft staan dat Vodafone de afdeling financiële administratie maar eens goed onder de loep moet nemen.
Peter Verharen