1
Vraag
2
Reacties
AndréS

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

F1 tv pro

Blijft F1 tv pro ook in 2022 gratis voor Vodafone -Ziggo abonnees?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @AndréS,

 

Tot maart 2022 kon je inderdaad gebruik maken van de F1 TV Pro app bij Ziggo. Op 1 maart 2022 is vervolgens Viaplay gelanceerd in Nederland. Als Formule 1 fan kan je daar nu alle wedstrijden bekijken. Bekijk voor meer informatie deze pagina

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @AndréS 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik begrijp dat dit een gratis dienst was via Ziggo. Alleen als je Ziggo Sport Totaal had, maar het gaat via Ziggo. Op de site staat: Dit seizoen krijgen Ziggo-klanten met een Ziggo Sport Totaal-pakket het abonnement op F1 TV Pro gratis.

Je kan de vraag daarom het beste stellen op de Community van Ziggo: Community.ziggo.nl - deze zullen je er vast sneller een antwoord op kunnen geven. 

Dave!

Gedreven Raadgever
  • 191Posts
  • 13Oplossingen
  • 53Likes

Als ik het goed heb begrepen blijft de F1 App onder de Ziggo hoede en kan je daar dus de F1 kijken. De F1 App verhuist niet mee naar de nieuwe aanbieder.

 

Ik heb een connectie bij Ziggo en kan dit informeren.

AndréS
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Blijft het gratis voor ziggo-vodafone klanten ??

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Beste @AndréS 
Zoals ik al schreef, je kan deze vraag het beste stellen op de ZIGGO Community. Daar zitten mensen die je direct antwoord kunnen geven. Ik kan het, net zoals Dave, ook wel voor je gaan vragen, maar dan ben je weer een dag verder. Als je de vraag zelf stelt bij Ziggo dan is de kans dat je het sneller weet groot. Al hoewel ik me afvraag of ze al weten wat ze in 2022 gaan doen?! 

Dave!

Gedreven Raadgever
  • 191Posts
  • 13Oplossingen
  • 53Likes

Zoals Energieboy zegt op het Ziggo Community, maar heb al nieuws betreft de app, Ook Ziggo weet het nog niet, het is nog niet bekend wat er gaat gebeuren, maar stel wel zoals gevraagd door EnergieBoy op de Community van Ziggo de vraag over de app.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @AndréS,

 

Tot maart 2022 kon je inderdaad gebruik maken van de F1 TV Pro app bij Ziggo. Op 1 maart 2022 is vervolgens Viaplay gelanceerd in Nederland. Als Formule 1 fan kan je daar nu alle wedstrijden bekijken. Bekijk voor meer informatie deze pagina

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic