Opgelost! Ga naar oplossing.
Energieboy wrote:
Hoi Nick van Veen
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Zodra het abonnement in gaat, gaan de systemen tussen Vodafone en Ziggo synchroniseren. Het is van belang dat beide op exact hetzelfde adres vermeld staan voor de extra's en of KVK nummer (zakelijk).
Daarna wordt er gekeken of je aan de voorwaarden voldoet en eventueel een akkoord gegeven indien er aan alle voorwaarden wordt voldaan. Zie voor alle voorwaarden: www.vodafone.nl/non-stop. Binnen 4 weken worden de extra's dan ook aangesloten als je aan de voorwaarden voldoet.
Zodra het wordt aangesloten, wordt er vanuit ons een sms gestuurd en zie je ook in my Vodafone de dubbele data erbij staan en op je factuur evt de 5 euro korting of 2,50 euro korting (5 euro korting: Red abonnementen na April 2017 aangesloten - 2,50 euro korting: Smart abonnementen na Maart 2019).
Energieboy wrote:
Als het goed is en je hebt je adres aangepast dan zal Vodafone dit verwerken. Hoe lang zoiets dan duurt weet ik niet. Daarvoor kan je misschien de klantenservice van Vodafone bellen om te vragen of het is aangepast. Kan niet inzien hoe lang zoiets duurt en of dat goed gaat.
En daarna gaan ze pas weer controleren, dus dat kan ook nog 4 weken (MAX) duren. Kan ook eerder zijn, maar dan heb je indicatie. Bellen of een vraag stellen via Facebook of Twitter en je weet of je adres is aangepast 😉
Steven wrote:
Klopt maar ik geef aan waarom dit is Energieboy 🙂
Sharon wrote:
llnhv7l7itgti6
Heb je contact gehad met ons?
llnhv7l7itgti6 wrote:
Nee
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.