1
Vraag
2
Reageer en help mee
pex2pex2

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Extra bundel

Kun je me helpen,  ik ben overgestapt van Simon naar Vodafone omdat ik ook zeggen heb 

Maar nu moet ik tekens een extra  bundel er bij kopen. 

Waardoor ik nog duurder uit kom. 

Mijn gedrag in gebruik is mijn inziens niet veranderd.

Ik had een abonnement van 11. Euro en nog wat nu ineens 17 euro omdat ik tijdelijk extra nodig had. 

De rode cirkels op begin scherm is bij a geheel rood en ik moet nog 17 dagen  te gaan . Wil t graag leren maar met de leeftijd wordt t er niet beter op. Gr Peggy

 

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @pex2pex2 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Je krijgt dubbel data van Vodafone als je ook klant bent bij Ziggo. Controleer zelf even je adres gegevens bij Ziggo en Vodafone. Deze moeten exact hetzelfde zijn! Als daar maar een kleine verschil in zit, krijg je geen dubbele data! 

Als je altijd boven je databundel uit komt dan kan je beter verhogen van abonnement. Dit kan je die het beste aanpassen. Ga je met regelmaat je bundels te buiten? Je kunt je abonnement elke maand gratis verhogen. Bel dan 0800-22 66 789

Zie ook: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/wijzigen 

RobertKoopman

Gedreven Liefhebber
  • 38Posts
  • 1Oplossingen
  • 26Likes

Die rode ring, is het rode deel niet wat je juist nog over hebt aan data?

Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Je ziet duidelijk wat je nog over hebt van je totaal. Zie het plaatje, heb nog 197 over van de 200. Zo lees je dat. 

BC068FC8-CDF1-4A8B-9882-DAAC32A2E89E.jpeg

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 876Oplossingen
  • 1030Likes

Hi @pex2pex2
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Ik zie dat @Energieboy en @RobertKoopman je al te hulp zijn geschoten! Is het op deze manier duidelijker geworden? Zo niet, geef dan vooral een gil en brand los met al je vragen. We helpen je graag! 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic