1
Vraag
2
Reacties
Dylan19

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Eerder nieuwe telefoon dan nieuw abonnement?

Hallo,

 

ik heb al een abonnement bij Vodafone. 
Nu is mijn huidige telefoon niet meer goed.

ik mag pas in januari weer verlengen.

als ik nu een nieuwe abonnement begin op hetzelfde account, start deze dan pas als mijn huidige stopt? 
Dus dat ik de telefoon al wel krijg maar dat het abonnement pas in gaat als mijn huidige abonnement eindigt? 
Dit had ik namelijk wel toen ik van t mobile ging naar Vodafone. 

Alvast bedankt voor jullie antwoorden!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Dylan19 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Hiervoor kan je het best aanspraak maken op Vodafone Next. Je krijgt dan nu al een nieuw toestel maar je nieuwe bij het afsluiten van een nieuw abonnement via Vodafone NEXT en kan je je huidige abonnement verlengen, of ervoor kiezen een abonnement met meer data en/of belminuten te nemen. Als je kiest voor Vodafone NEXT dan wordt je abonnement verlengd. Je kunt zelf bepalen welke extra’s je hierbij wilt aansluiten. Het overstappen van abonnement via Vodafone NEXT kost niets, dit zit gratis bij alle Vodafone abonnementen. Heb je een abonnement met telefoon die nog niet is afbetaald? Dan betaal je alleen het resterende deel van je huidige telefoon af.

Voor meer informatie over Vodafone Next, kijk hier. En wil je hier gebruik van maken, bel dan 1201 en in het keuzemenu kies je voor optie 'bestellingen' en vervolgens 'Vodafone Next'. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Dylan19 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Hiervoor kan je het best aanspraak maken op Vodafone Next. Je krijgt dan nu al een nieuw toestel maar je nieuwe bij het afsluiten van een nieuw abonnement via Vodafone NEXT en kan je je huidige abonnement verlengen, of ervoor kiezen een abonnement met meer data en/of belminuten te nemen. Als je kiest voor Vodafone NEXT dan wordt je abonnement verlengd. Je kunt zelf bepalen welke extra’s je hierbij wilt aansluiten. Het overstappen van abonnement via Vodafone NEXT kost niets, dit zit gratis bij alle Vodafone abonnementen. Heb je een abonnement met telefoon die nog niet is afbetaald? Dan betaal je alleen het resterende deel van je huidige telefoon af.

Voor meer informatie over Vodafone Next, kijk hier. En wil je hier gebruik van maken, bel dan 1201 en in het keuzemenu kies je voor optie 'bestellingen' en vervolgens 'Vodafone Next'. 

Dylan19
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo,

dankjewel voor je hulp.

Ik ga denk ik inderdaad dan voor Vodafone next.

Kan je dit ook regelen in een van de winkels van Vodafone of moet het perse via bovengenoemde nummer? 

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Dit kan je ook in een winkel regelen. Geen enkel probleem. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic