1
Vraag
2
Reacties
dekastlan

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

EU bundel aanzetten lukt niet

Hi,

 

Ik heb een prepaid nummer bij Vodafone en wilde de EU bundel aanzetten. Volgens deze pagina moet ik "10 GB EU aan" naar 4000 sturen om een 10 GB bundel aan te zetten: https://www.vodafone.nl/abonnement/buitenland/eu

 

Maar wanneer ik deze sms stuur naar 4000 krijg ik de volgende antwoord "Helaas, de door jou opgegeven code is niet bekend. Controleer je code en probeer het nog een keer". Kan iemand mij helpen om deze bundel aan te zetten. Als het goed is heb ik voldoende tegoed.

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @dekastlan 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Op dit moment heb je waarschijnlijk nog een prepaid abonnement met de oude voorwaarden. Als je wilt kan Vodafone, of jijzelf, dit omzetten naar de nieuwe voorwaarden. Lees hiervoor deze pagina (kopje: Over prepaid en tarieven) even rustig door. 

Je kan dan overstappen naar de nieuwe prepaid bundels en dan kan je wel gebruik maken van de bundel die je nu wilt activeren. Lukt het zelf niet, neem dan contact op met de klantenservice van Vodafone.

Ik denk dat het wel lukt, laat het nog even weten. Fijne feestdagen! 

Bekijk in context

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @dekastlan
Een warm welkom op de Vodafone Community!

Fijn om te zien dat je op 1e Kerstdag al zo goed bent geholpen door onze Community topper @Energieboy! Ik vermoed op basis van je bericht dat je op dit moment gebruik maakt van een oud prepaid tarief. De nieuwe bundels kun je dan niet activeren. En dit verklaart direct ook waarom het wel lukt om de oude bundels te activeren.  Als je wilt kan ik je omzetten naar de nieuwe voorwaarden. Lees hiervoor deze pagina (kopje: Over prepaid en tarieven) even rustig door. Mocht je hiermee akkoord zijn, dan kan ik dit voor je aanpassen en kun je dan ook gebruik maken van onze nieuwe prepaid bundels en bijbehorende prijzen. 

Stuur hiervoor mij dan gerust een privéberichtje met daarin de volgende gegevens:
Naam contractant:
Postcode + huisnummer:
Mobiel nummer:
Geboortedatum:

Je kunt mij een privéberichtje sturen door naar je inbox te gaan, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te kiezen.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @dekastlan 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Op dit moment heb je waarschijnlijk nog een prepaid abonnement met de oude voorwaarden. Als je wilt kan Vodafone, of jijzelf, dit omzetten naar de nieuwe voorwaarden. Lees hiervoor deze pagina (kopje: Over prepaid en tarieven) even rustig door. 

Je kan dan overstappen naar de nieuwe prepaid bundels en dan kan je wel gebruik maken van de bundel die je nu wilt activeren. Lukt het zelf niet, neem dan contact op met de klantenservice van Vodafone.

Ik denk dat het wel lukt, laat het nog even weten. Fijne feestdagen! 

dekastlan
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank Energieboy! Ik heb op de link de oude bundels gevonden: https://www.vodafone.nl/abonnement/prepaid. Die werken nog gewoon.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Je kan in je My Vodafone app je je prepaid overzetten van oud naar nieuw en dan kan je de nieuwe bundels gebruiken. De oude bundels werken alleen nog onder de oude prepaid voorwaarden. De nieuwe bundels onder de nieuwe voorwaarden. 

Kom je er niet uit, bel met de klantenservice. ☺️🎄🎅🏻

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @dekastlan
Een warm welkom op de Vodafone Community!

Fijn om te zien dat je op 1e Kerstdag al zo goed bent geholpen door onze Community topper @Energieboy! Ik vermoed op basis van je bericht dat je op dit moment gebruik maakt van een oud prepaid tarief. De nieuwe bundels kun je dan niet activeren. En dit verklaart direct ook waarom het wel lukt om de oude bundels te activeren.  Als je wilt kan ik je omzetten naar de nieuwe voorwaarden. Lees hiervoor deze pagina (kopje: Over prepaid en tarieven) even rustig door. Mocht je hiermee akkoord zijn, dan kan ik dit voor je aanpassen en kun je dan ook gebruik maken van onze nieuwe prepaid bundels en bijbehorende prijzen. 

Stuur hiervoor mij dan gerust een privéberichtje met daarin de volgende gegevens:
Naam contractant:
Postcode + huisnummer:
Mobiel nummer:
Geboortedatum:

Je kunt mij een privéberichtje sturen door naar je inbox te gaan, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te kiezen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic