1
Vraag
2
Reacties
Amanda1610

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

E-sim

Ik heb een iPhone 11 en wil deze overzetten naar een iPhone 13. Dat lukte van het weekend niet want ik had een E-sim nodig.

E-sim aangevraagd en geactiveerd op m’n oude toestel, maar nu lukt het overzetten nog steeds niet. Ik krijg op mn nieuwe telefoon de melding “je simkaart wordt niet ondersteund. De simkaart in je oude iPhone ondersteunt het overzetten naar eSIM niet. Neem contact op met vf nl voor hulp.”

 

help!! Ik snap er niks meer van. Ik kan met mn nieuwe telefoon ook niet bellen, want ik heb geen netwerk. 

bedankt alvast!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10473Posts
  • 3257Oplossingen
  • 2484Likes

Hoi @Amanda1610 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het moet volgens mij normaal gezien wel soepel moeten verlopen. Lukt het niet, neem dan contact op met de klantenservice van Vodafone en die kunnen je verder helpen. Je kan met ze chatten of ze bellen (van 08:00 t/m 20:00 uur). 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10473Posts
  • 3257Oplossingen
  • 2484Likes

Hoi @Amanda1610 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het moet volgens mij normaal gezien wel soepel moeten verlopen. Lukt het niet, neem dan contact op met de klantenservice van Vodafone en die kunnen je verder helpen. Je kan met ze chatten of ze bellen (van 08:00 t/m 20:00 uur). 

Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10473Posts
  • 3257Oplossingen
  • 2484Likes

Hoi @Amanda1610 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het moet volgens mij normaal gezien wel soepel moeten verlopen. Lukt het niet, neem dan contact op met de klantenservice van Vodafone en die kunnen je verder helpen. Je kan met ze chatten of ze bellen (van 08:00 t/m 20:00 uur). 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic