Beste Vodafone,
Mijn ervaring met Dynalogic is erg slecht. Ik zou gisteren mijn telefoon bezorgd krijgen op een zelfgekozen tijdstip (tussen 17:00 en 22:00). Ik ben de hele dag thuisgebleven om te wachten op de bestelling en vervolgens kreeg ik een bericht dat de bezorger aangaf dat ik niet thuis was, dit was echter niet het geval en ik weet dat mijn bel werkt. Vervolgens stuurde ik een email naar de klantenservice van Dynalogic waarop ik het volgende antwoord kreeg:
"
Geachte Luke,
De koerier is volgens zijn track en trace bij u langs geweest maar heeft u niet aangetroffen.
Spijtig om te vernemen dat de afspraak is misgelopen!
We kunnen de koerier verzoeken u te bellen bij de volgende levering als hij op uw adres is.
We vernemen dit graag van u.
Met vriendelijke groet,
Carola
"
^ Dit bovenste klopt dus niet want ik was de hele dag thuis en de bezorger heeft niet eens aangebeld/iets laten weten dat hij er was. Oke kan gebeuren, gelukkig kon ik de volgende dag ook nog thuisblijven van werk. De bezorging zou de volgende dag tussen 8:00 en 18:00 bezorgd worden. Nu krijg ik om 11:19 een mail dat mijn bezorging vandaag niet bezorgd kan worden, wat heel raar is. Ik ben nu twee dagen thuisgebleven om op de bestelling te wachten en helaas nog geen telefoon ontvangen. Ik snap niet dat Vodafone nog gebruik maakt van de diensten van Dynalogic, de recente Google Reviews van het bedrijf spreken ook voor zich. Er zijn veel meer klanten met deze problemen...
Aangezien ik geen hoop meer heb dat ik binnenkort mijn telefoon in ontvangst kan nemen (ook omdat ik niet altijd thuis kan wachten) vroeg ik me af of ik wellicht de telefoon kan ophalen bij een Vodafone winkel in de buurt (Bijv in Den Haag). Mijn ordernummer is 365879931
Mvg,
Luke