AstridE82

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Datum incasso wijzigen

Goedemorgen,

 

graag wil ik de incassodatum van mijn factuur aan laten passen naar de 27ste van de maand. Is dat mogelijk? 

groeten Astrid 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3025Posts
  • 875Oplossingen
  • 1030Likes

Bedankt voor jouw privébericht @AstridE82. Bij deze heb ik de aanpassing voor je doorgevoerd. De factuur in april zal nog rond de oude datum worden afgeschreven, maar vanaf de facturen vanaf mei zal de incasso rond de 27e van de maand gaan plaatsvinden 🙂

Bekijk in context

5 Reacties 5
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3025Posts
  • 875Oplossingen
  • 1030Likes

Hi @AstridE82, welkom hier!

Het is zeker mogelijk om de datum van afschrijving aan te passen naar een later moment. Ik begrijp dat je graag wilt dat het bedrag rond de 27e van de maand wordt afgeschreven. Dat gaan we regelen!

Om dit te wijzigen heb ik wel wat aanvullende informatie van je nodig: 
Naam contractant:
Adresgegevens:
Mobiel nummer:
Geboortedatum: 
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer;

Je kunt deze informatie naar mij toesturen in een privébericht. Ga hiervoor naar jouw inbox op de Community, stel een bericht op en selecteer mij als ontvanger. In het weekend zijn we via de Community niet aanwezig, maar uiteraard staan mijn collega's van de klantenservice ook altijd voor je klaar om deze wijziging in orde te maken.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3025Posts
  • 875Oplossingen
  • 1030Likes

Bedankt voor jouw privébericht @AstridE82. Bij deze heb ik de aanpassing voor je doorgevoerd. De factuur in april zal nog rond de oude datum worden afgeschreven, maar vanaf de facturen vanaf mei zal de incasso rond de 27e van de maand gaan plaatsvinden 🙂

David1972

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik wil ook graag mijn incasso datum wijziging 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Dat kan @David1972 
Ik zal even @Cecilia erbij roepen, die kan je wel helpen. Heb nog even geduld en dan helpt ze je. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3025Posts
  • 875Oplossingen
  • 1030Likes

Hi @David1972, welkom op de Vodafone Community!

Ik help je met alle liefde bij het aanpassen van de datum van afschrijving. Dit kan tussen de 14e en 28e van de maand plaats vinden. Houd er rekening mee dat de incasso datum altijd rond een bepaalde datum is. Dit i.v.m. weekenden en feestdagen. Heb je ook een voorkeur voor een bepaalde datum?

En wil je mij een privébericht sturen voor meer informatie?
Naam contractant:
Adresgegevens:
Mobiel nummer:
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer:

Je kunt mij een privébericht sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren. Ik zie je berichtje graag tegemoet.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic