1
Vraag
2
Reacties
Oege17

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Datum incasso wijzigen

Goedemiddag 

 

Ik zou graag mij datum van de incasso willen laten veranderen naar de 24e van de maand kan dat 

 

Mvg oege veenhof

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Bedankt voor jouw privébericht @Oege17! Bij deze heb ik de aanpassing in orde gemaakt. De factuur in april zal nog rond de oude datum worden afgeschreven, maar vanaf de facturen daarna zal de incasso rond de 24e van de maand gaan plaatsvinden.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hallo @Oege17 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Hiermee kan iemand van Vodafone je mee helpen. Weekend is al begonnen, vanaf maandag zijn ze weer online en dan helpen ze je graag verder. 

Als je alvast je privé gegevens invult bij je Privé Instellingen dan zien ze dit bij Vodafone en kunnen ze ermee aan de slag. Hier NIET plaatsen, dit is een open community. Dus echt alleen de gevraagde informatie plaatsen bij je Privé Instellingen

Fijn weekend alvast gewenst 😊

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Oege17, welkom hier!

De hulptroepen staan paraat! Het is zeker mogelijk om de datum van afschrijving aan te passen naar rond de 24e van de maand. De datum van afschrijving zal nooit op een vaste datum zijn, maar altijd rond een bepaalde datum vanwege weekenden en feestdagen.
 

Om dit te wijzigen heb ik wel wat aanvullende informatie van je nodig: 
Naam contractant:
Adresgegevens:
Mobiel nummer:
Geboortedatum: 
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer;
 

Je kunt deze informatie naar mij toesturen in een privébericht. Ga hiervoor naar jouw inbox op de Community, stel een bericht op en selecteer mij als ontvanger. Uiteraard staan mijn collega's van de klantenservice ook altijd voor je klaar om deze wijziging in orde te maken.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Bedankt voor jouw privébericht @Oege17! Bij deze heb ik de aanpassing in orde gemaakt. De factuur in april zal nog rond de oude datum worden afgeschreven, maar vanaf de facturen daarna zal de incasso rond de 24e van de maand gaan plaatsvinden.

Ronnekuh74

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Goedemorgen Cecilia

Graag zou ik ook mijn incasso datum willen veranderen naar de 28ste van de maand

Heb je een prive bericht gestuurd 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Goedemorgen @Ronnekuh74 
Bij deze heb ik de aanpassing voor je doorgevoerd en gekozen voor het laatst mogelijke incassomoment! De eerste 2 facturen zullen nog rond de oude datum worden afgeschreven, maar vanaf de factuur daarna zal de incasso rond de 27e/28e van de maand zijn.

Ronnekuh74

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dank je wel voor je snelle reactie 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic