1
Vraag
2
Reacties
vanlaren

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dataverbruik per maand

Ik wil graag mijn dataverbruik per maand te zien. Ik zie wel enorme lijsten met in welke minuut precies ik hoeveel data ik heb verbruikt, maar een simpel overzichtje met het verbruik per maand is onvindbaar.

 

Een abonnement heeft x aantal GB's per maand, dan wil ik ook mijn verbruik per maand kunnen zien.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @vanlaren
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Laat ik maar gelijk met de deur in huis vallen. Hetgeen wat jij graag zou willen zien is via ons (nog) niet mogelijk. Je krijgt echt een lijst te zien met de data per minuut en niet een totaaloverzicht van de data die je hebt verbruikt in bijvoorbeeld mei 2021. Mogelijk dat je het wel via de tip van @Spara op een andere wijze kunt achterhalen.

Ik zet jouw suggestie in ieder geval intern door, aangezien het zeker een goed idee is! Dus dank voor het delen! Mogelijk dat dit in de toekomst aangepast wordt. 

Bekijk in context

7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @vanlaren 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Je kan dit inzien via MyVodafone via de app of via de website. Deze informatie moet direct in beeld komen als je de app opstart, tenminste bij mij wel. En als je op TeGoed klikt, dan zie je ook gelijk een overzicht van je data en het gebruik ervan. 

vanlaren
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik zie wel hoeveel data ik deze maand verbruikt heb, maar niet een overzicht van het aantal GB's per maand.

 

Ik zoek dus zoiets:

- Januari 2021: 6,7 GB

- Februari 2021: 7,8 GB

- Maart 2021: 5,9 GB

- etc...

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Dit kan je doen door naar Rekeningen te gaan, dan kiezen voor Je verbruik bekijken, dan klik je op Analyseer de details, klik daar op filteren en dan kies je voor maand. Zo kan je handmatig elke maand opzoeken. Er is geen lijst die je direct kan inzien. Het is even zoeken, maar dan kom je er wel 😉

vanlaren
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik geef het op. Ik kom alleen uit bij lijsten met data per minuut die ik dan zelf kan gaan optellen. Geen zin in. Er is gewoon geen lijst met totaal verbruikte data per maand. 

Spara

Raadgever
  • 76Posts
  • 14Oplossingen
  • 39Likes

Als je een Android telefoon hebt, kun je dit zien bij Instellingen > Verbindingen > Gegevensgebruik.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @vanlaren
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Laat ik maar gelijk met de deur in huis vallen. Hetgeen wat jij graag zou willen zien is via ons (nog) niet mogelijk. Je krijgt echt een lijst te zien met de data per minuut en niet een totaaloverzicht van de data die je hebt verbruikt in bijvoorbeeld mei 2021. Mogelijk dat je het wel via de tip van @Spara op een andere wijze kunt achterhalen.

Ik zet jouw suggestie in ieder geval intern door, aangezien het zeker een goed idee is! Dus dank voor het delen! Mogelijk dat dit in de toekomst aangepast wordt. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Let er wel op dat het een beetje kan afwijken!
Als je dus via een app of vanuit het toestel zelf, je data bekijkt. 

Bij mij is het soms nog wel eens anders in mijn iPhone en wat Vodafone opgeeft. Het is niet veel, maar het kan nog wel eens verschillen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic