1
Vraag
2
Reageer en help mee
RoyT

Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Data verbruik wordt gerekend onder Luxemburg

Ik kwam er gister achter dat data verbruik wordt gerekend onder Luxemburg terwijl ik daar helemaal niet geweest ben.

9ED418A3-4B7B-4FFB-A7B4-147559936EEB.png

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @RoyT 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Je bent ook niet stiekem op vakantie geweest, zonder dat je het zelf weet? 😉
Heel vreemd dat je dataverbruik hebt in een plaats waar je niet bent geweest. Nu heb ik wel van sommige mensen begrepen dat er zomaar data verdwijnt maar nooit vanuit een land waar ze niet geweest zijn. Beetje vreemd en dit vraagt natuurlijk om een onderzoek en de vraag om 22,77 GB terug te krijgen. Dit kan je het best doen door een formulier in te vullen via internet. Dit komt dan bij de juiste afdeling en die gaan er mee aan de slag en zullen dan aan je terug koppelen. Dit kan 5 tot 10 werkdagen duren, dus heb daar even geduld mee 🙂

Eventueel kan je nog via de My Vodafone app, wanneer je op die pagina staat waar je het plaatje hier hebt geplaatst (in je eigen bericht) en dan boven in beeld op 24/7 drukken en dan op Feedback. Ook daar kan je je melding maken en zullen ze contact met je opnemen als ze het hebben uitgezocht. 

RoyT
topicstarter
Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Klantenservice wipelt het af met standard pagina over roaming gebruik. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Ik heb het ook niet over de klantenservice gehad.
Ik schreef: Dit kan je het best doen door een formulier in te vullen via internet. Dit komt dan bij de juiste afdeling en die gaan er mee aan de slag en zullen dan aan je terug koppelen. Dit kan 5 tot 10 werkdagen duren, dus heb daar even geduld mee 🙂

Dit is niet de klantenservice maar een speciale afdeling die het oppakt. Die slaat de klantenservice over en kan wat dieper in de zaak kijken en beoordelen wat er nu aan de hand is. Ik zou dus via die pagina toch even je klacht indienen en goed uitleggen.

RoyT
topicstarter
Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Heb het ingevuld alleen ben ik dit weekend in het buitenland en heb ik dus die EU data nodig al hun al weg gejat hebben.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic