Hallo Vodafone (en Community),
Op 20 oktober 2024 heb ik mijn contract verlengd. In jullie bijgeleverde contract staat dat het nieuwe contract een invoer datum heeft van 20 October 2024. Nu blijkt op 26 November 2024 dat jullie nog steeds het oude contract in rekening brengen - iets wat niet overeen komt met de contractverlenging die wij contractueel (!!) hebben afgesproken.
Nadat ik met jullie chat functie contact op heb genomen, blijkt nu dat het contract pas in Februari 2025 zal ingaan, waardoor mijn verlenging absoluut NIET relevant meer is. Echter zegt jullie medewerker op de chat functie dat mijn annulering termijn al is verlopen (14 dagen na verlenging) waardoor ik nu vast zit aan een verkeerd contract.
Wat zijn jullie voor een bedrijf, wat eerst een verkeerd contract toestuurt wat jullie niet willen nakomen qua invoertermijn, waarna jullie je wél willen houden aan de contractuele annulering termijn?
Ik hoop spoedig van jullie te horen, hoe we dit netjes en gepast kunnen oplossen.