1
Vraag
2
Reacties
AronHanegraaf

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Contract annulering wordt niet uitgevoerd

Mijn Oma heeft per ongeluk een Vodafone abbonement verlengd. 
ik heb meerdere malen geprobeerd om om

voor haar door de weeks in contact te komen met Vodafone, maar de wachttijden waren elke keer weer veel te lang. Ik had op zaterdag 19 december eindelijk voldoende tijd on in de wacht te blijven staan. Na 35 min in de wachttijd iemand gesproken te hebben werd mij verteld dat ik te laat was met annuleren. Maar dat hij een verzoek ging indienen dat het contract toch werd geannuleerd . Hij heeft mij telefonisch bevestigd dat het contract geannuleerd zal worden. 
2 weken later nog niks gehoord en heb via de chat zwart of wit staan dat mijn contract geannuleerd zou worden. Nu heb ik vandaag, bijna een maand verder nog steeds niks gehoord over het stopzetten van mijn abbonement. Aangezien ik telefonisch en zwart op wit mijn annulering had staan via de chat, heb ik een nieuw abbonement afgesloten. Graag met spoed mijn contract stillzetten. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @AronHanegraaf 

Welkom op de Community van Vodafone.
Wat lief om te lezen dat je je oma hiermee wilt helpen.
Ik begrijp dat dit een vervelende situatie is. Zeker als per ongeluk het abonnement verlengd wordt.

Het kan helaas soms voorkomen dat het vrij druk is via bepaalde kanalen en je hierdoor langer moet wachten. Mijn collega's proberen iedereen zo goed mogelijk te helpen. Daardoor kan het soms langer duren voordat je iemand te spreken krijgt. 
Namens Vodafone mijn excuses hiervoor! 

Helaas mag ik je vanuit hier niet verder helpen omdat ik hiervoor moet spreken met de contactpersoon van het abonnement. Dit is in verband met de privacy van gegevens.
Gelukkig geef je aan dat via de chat dit verder is opgepakt. Ik raad je aan om hierover nogmaals contact op te nemen via de chat. De collega's kunnen namelijk de chat terug lezen, checken wat er in de tussentijd is gebeurd en je hierover een terugkoppeling geven.
Als ik jouw bericht zo lees, vermoed ik dat er een onderzoek is aangemaakt om het terug te laten draaien. Zodra het abonnement teruggedraaid is, zal je hierover een terugkoppeling ontvangen.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @AronHanegraaf 

Welkom op de Community van Vodafone.
Wat lief om te lezen dat je je oma hiermee wilt helpen.
Ik begrijp dat dit een vervelende situatie is. Zeker als per ongeluk het abonnement verlengd wordt.

Het kan helaas soms voorkomen dat het vrij druk is via bepaalde kanalen en je hierdoor langer moet wachten. Mijn collega's proberen iedereen zo goed mogelijk te helpen. Daardoor kan het soms langer duren voordat je iemand te spreken krijgt. 
Namens Vodafone mijn excuses hiervoor! 

Helaas mag ik je vanuit hier niet verder helpen omdat ik hiervoor moet spreken met de contactpersoon van het abonnement. Dit is in verband met de privacy van gegevens.
Gelukkig geef je aan dat via de chat dit verder is opgepakt. Ik raad je aan om hierover nogmaals contact op te nemen via de chat. De collega's kunnen namelijk de chat terug lezen, checken wat er in de tussentijd is gebeurd en je hierover een terugkoppeling geven.
Als ik jouw bericht zo lees, vermoed ik dat er een onderzoek is aangemaakt om het terug te laten draaien. Zodra het abonnement teruggedraaid is, zal je hierover een terugkoppeling ontvangen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic