Hoi @Jerry1978,
Welkom op de Community van Vodafone. Jeetje, wat een ervaring! Goed dat je deze hier deelt. Ik kan me dan ook goed voorstellen dat je er helemaal klaar mee bent.
Om gebruik te maken van het Red Together abonnement met meerdere nummers zijn er een aantal stappen die je moet doorlopen.
Om te beginnen moeten alle nummers op een klantnummer gezet worden. Daarbij geen toestellening openstaan. Dit is omdat een lening op naam is en niet mee overgedragen kan worden.
Meer hierover lees je hier. Een verzoek voor overdragen kan afgewezen worden als documenten ontbreken of als er nog een lening openstaat voor een toestel.
Zodra dat gedaan is, zal op een nummer het Red Together abonnement aangesloten worden (door een verlenging of door een tussentijdse aanpassing). Zodra het abonnement is omgezet kan voor de overige nummers het Red Together Extra abonnement aangevraagd worden (door een verlenging of door een tussentijdse aanpassing).
Zodra ieder nummer het juiste abonnement heeft, kunnen ze gekoppeld worden via ons of via My Vodafone. Daarna kunnen deze nummers van de groepbundel gebruik maken.
Over de gesprekken kan ik helaas niet oordelen omdat ik hierbij niet aanwezig was. Ik ben van mening dat mijn collega's en ik zoveel mogelijk de juiste informatie moeten geven aan je en indien we het niet weten of niet kunnen uitzoeken (omdat er een andere afdeling of expertise nodig is), je hiervoor doorverbinden met de jusite afdeling. Namens Vodafone mijn excuses hiervoor. Dit had voorkomen kunnen worden. 😞
Mocht je alsnog hulp nodig hebben bij het overzetten van de nummers naar 1 klantnummer en het aansluiten van het Red Together abonnement, dan hoor ik het graag!