1
Vraag
2
Reageer en help mee
DanielleK86

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Combi abo ziggo/vodafone - Tegenstrijdige SMS'jes

Hoihoi, ik krijg net 2 sms’jes van jullie achter elkaar wat tegenstrijdige informatie heeft. 

Kunnen jullie dit verklaren?

 

groetjes Danielle 

5A25564C-548F-4309-AB10-60ED42FC9575.png

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @DanielleK86 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ja, dit is natuurlijk wel een vreemde sms. Heb je wel Vodafone & Ziggo, want dan kan je het gewoon vergeten en gaat er waarschijnlijk technisch iets niet goed en dat je daarom gelijk die andere sms er achteraan kreeg. Of het je wel Vodafone & Ziggo en heb je onlangs een van deze abonnementen aangepast? 

Er zijn mensen van Vodafone online die voor je kunnen kijken wat er aan de hand is, mocht je er met bovenstaande niet uit komen. Zal eens vragen of @Louis met je mee wil kijken. Heb nog even geduld, mocht dus bovenstaande niet van toepassing zijn, dan helpt Steven, of iemand anders van Vodafone je verder. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @DanielleK86,
Welkom op de Community van Vodafone. Apart dat je deze 2 SMS'jes tegelijk krijgt. Ik kijk graag met je mee hiervoor.
Kun je mij een privebericht sturen via hier? Je kunt hier bovenaan klikken op een nieuw bericht. Vervolgens voeg je mij toe als ontvanger.
In het bericht mag je de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 
Ik hoor graag van je! 

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor de gegevens @DanielleK86. Ik heb gelijk even je abonnement erbij gepakt en zie dat de extra's vandaag zijn aangesloten. Deze staan ook correct op je nummer. In My Vodafone zie je als het goed is de dubbele data staan en de korting zie je terug op de factuur. De SMS waarin staat dat de extra's verwijderd zijn mag je als niet verzonden beschouwen. Mijn excuses voor het ongemak! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic