1
Vraag
2
Reacties
DavidBrosNL

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Changing collection date

Good night

 

I would like to change my collection date to the 25th of the month please, in both my subscriptions. (I hold two Subscriptions, one Red Unlimited and a Red)

Why is this not in My Vodafone yet? It's quite a waste of time to register here to ask something that can be solved by a simple form (Maybe it is and I did not find it)

 

Thank you

 

Kind regards

David Bros.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3613Posts
  • 1102Oplossingen
  • 1187Likes

Hi @DavidBrosNL

Thankyou for your private message. I changed the collection date for both subscriptions. The next invoice will still be collected on the old collection date, but after this one the collection date of the following invoices will be around the 26th of the month. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 12302Posts
  • 3562Oplossingen
  • 3205Likes

Hi @DavidBrosNL 

Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Het is zeker mogelijk om de incassodatum aan te passen. De incassodatum kan plaatsvinden tussen de 14e en 28e van de maand. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is altijd wel iemand aanwezig van Vodafone om je te helpen. Heb daarom even geduld en dan komt er iemand van Vodafone je helpen. 

Hou alvast de volgende gegevens bij de hand (niet hier vermelden op de community!!):

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 

Uiteraard staan Vodafone medewerkers van de klantenservice ook altijd voor je klaar om deze aanpassing voor je door te voeren. Dit gaat vaak iets sneller dan via de Community. Mocht je het via de klantenservice regelen, laat het hier dan even weten, dan kunnen ze deze topic/vraag sluiten. Bedankt!


Extra informatie:
Zodra de incassodatum aangepast is, dien je de komende 2 facturen in de gaten te houden. Deze zullen nog rond de oude datum geincasseerd worden. De factuur daarna zal rond de nieuwe datum geincasseerd worden. Dit is in verband met weekenden en feestdagen.  

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3613Posts
  • 1102Oplossingen
  • 1187Likes

Hi @DavidBrosNL 
I would like to help you with changing the collection date of your both Vodafone subscriptions. Like @Energieboy mentioned I need some more information to arrange this for you. Can you send me the following information in a private message?
Name:
Address:
Mobile number(s):
Last 4 digits of your IBAN bankaccount:

You can send me a private message when you go to your inbox, write a message and choose me as recipient. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3613Posts
  • 1102Oplossingen
  • 1187Likes

Hi @DavidBrosNL

Thankyou for your private message. I changed the collection date for both subscriptions. The next invoice will still be collected on the old collection date, but after this one the collection date of the following invoices will be around the 26th of the month. 

DavidBrosNL
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi,

 

Thank you all for your diligent help.

 

Please take my recommendation of building a form for this, or at least making it a bit clearer how to change it, since it's not very clear from your my Vodafone website. 

 

Kind regards,

 

David Bros.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic