tkrewinkel

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Blokkeren gestolen telefoon

Hang nu al een 1 uur aan de telefoon on iemand te spreken die me kan helpen om het mobiel nummer van mijn moeder in Nederland te blokkeren. Zie screenshot

I bel vanuit Singapore 😞

 

Theo

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @tkrewinkel 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Jeetje, dat is wel heel erg vervelend en zeker niet de bedoeling dat je zo lang aan de telefoon zit. Je kan hier wachten, maar dat kan soms ook even duren. Daarom adviseer ik je om naar de website te gaan en daar op de CHAT button te klikken. Dan hoef je niet te bellen en maak je ook geen "eventuele" ongewenste kosten. Daar zal men je denk ik iets sneller kunnen helpen. En anders wachten tot iemand van Vodafone je bericht hier oppakt. 

Je kan overigens ook je abonnement laten blokkeren via My Vodafone: Blokkeer je abonnement in My Vodafone - Meer info, zie hier: https://www.vodafone.nl/support/toestel-en-sim/reparatie-verlies-of-diefstal 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @tkrewinkel 
Welkom op de Community van Vodafone.  He, wat zonde! Hopelijk hebben jullie verder niks! Dit klinkt alsof het vrij druk is bij mijn collega's. Mijn collega's proberen iedereen zo goed mogelijk te woord te staan waardoor het soms drukker kan zijn. Voordat je de simkaart blokkeert, is het verstandig om te kijken of je de locatie van het toestel kunt opvragen. Hiervoor dient het toestel gekoppeld te zijn aan Google  (Android) of aan iCloud (Apple). Ik lees dat @Energieboy je al aardig wat informatie heeft gegeven. Waarvoor mijn dank! Gelukkig kun je via de bovenstaande link de simkaart blokkeren en lees je meer over het blokkeren en gestolen toestellen. Maar ik help je hier ook graag verder mee. Ik heb je een privebericht gestuurd. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic