Damian1998

Stamgast
  • 134Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes

Betalingsregeling niet kunnen betalen vanwege onverwachte kosten

Goedemorgen,

Vorige maand heb ik een betalingsregeling kunnen treffen voor een openstaande factuur die ik dan deze maand zal moeten betalen. Nu heb ik opeens een onverwachte rekening die ik niet heb zien aankomen. Is er daarom ook een mogelijkheid tot uitstel?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11785Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3094Likes

Hallo @Damian1998 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat vervelend dat je nu ook nog eens een onverwachte rekening binnen krijgt terwijl je met Vodafone een afspraak hebt gemaakt. Aangezien je al een afspraak hebt gemaakt kan je het beste contact opnemen met de klantenservice. 

Bel naar 0800-0094, dan zoeken ze samen met jou naar een oplossing. Ik weet niet of het mogelijk is een betalingsregeling open te breken en later te betalen, maar via dit nummer kunnen ze je vast helpen. 

Succes, en laat je nog even weten of het is gelukt. Bedankt ☺️ 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11785Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3094Likes

Hallo @Damian1998 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat vervelend dat je nu ook nog eens een onverwachte rekening binnen krijgt terwijl je met Vodafone een afspraak hebt gemaakt. Aangezien je al een afspraak hebt gemaakt kan je het beste contact opnemen met de klantenservice. 

Bel naar 0800-0094, dan zoeken ze samen met jou naar een oplossing. Ik weet niet of het mogelijk is een betalingsregeling open te breken en later te betalen, maar via dit nummer kunnen ze je vast helpen. 

Succes, en laat je nog even weten of het is gelukt. Bedankt ☺️ 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic