Robert58

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Betaalde digid sms

  • Screenshot_20230303_081233_My Vodafone.jpg

    Tot mijn verbazing zie ik dat ik moet betalen dat ik er kosten zijn voor een digid sms terwijl ik onbeperkt sms heb. Hoe zit dit?
5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Robert58 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Daar staat nu dat je moet betalen maar als je straks je eind nota krijgt dan staat deze weer op 0,00 euro. Zo maak ik dat hier ook vaak mee en uiteindelijk is er niets aan de hand. Eerlijk te zijn verwacht ik dat bij jou nu ook. Een DigiD sms is zo ie zo gratis want die ontvang je en verstuur je niet, als ik me niet vergis. 

Je zou eventueel eens kunnen kijken waaraan deze sms is verzonden, dat kan ik hier nu niet op uit maken. Maar ik verwacht dat het gewoon goed komt als het maar geen betaalde sms bericht was, want dan moet je natuurlijk wel betalen 🙂

Template

Gedreven Liefhebber
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Verbruik is normaliter alleen dat de klant zelf verzend.

Onbeperkt is normaal alleen naar, normale nummers en gratis diensten. Betaald SMS valt vaak buiten de onbeperkt bundel

Robert58
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Blijf dit maf vinden. Ik krijg bij inloggen een sms van Digid om in te kunnen loggen. Tot nu toe bij geen enkele provider voor een digid sms die ik ontvang  hoeven te betalen. Lijkt mij dat dit ook niet klopt

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Voor het ontvangen van een DigiD SMS betaal je niets, deze zijn gratis. Daarnaast zijn eigenlijk alle ontvangen SMS berichten gratis, behalve als het om een betaal SMS gaat, dan moet je er voor betalen. Daarom ook de vraag, stuur een screenshot waarop staat dat je voor een DigiG SMS moet betalen (haal wel al je privé gegevens uit het plaatje). 

Dave!

Gedreven Raadgever
  • 191Posts
  • 13Oplossingen
  • 53Likes

Klopt voor het aanvragen voor de Code van Digid moet je eenmalig in mijn periode was dit € 0,50 cent

Hiervoor krijg je een Code en een Password toegestuurd waarmee je op de site Digid een eigen naam en 

 

Zie ook deze link

De tarieven voor 2021 zijn vastgesteld door het ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties: DigiD: 0,14 euro per succesvolle authenticatie, exclusief btw. DigiD Machtigen: 0,66 euro per gebruik machtiging, exclusief btw.

 

Digid aanvragen kan je op de pagina Digid 

Wel handig te weten, bewaar je SMS - Inlogcode - Naam alles wat je krijgt schrijf dit goed op, want mocht je het een keer nodig hebben, kan je altijd controle uitvoeren. Als het eenmaal goed is ingesteld kan je met de Digid App gewoon overal inloggen en machtigingen geven tot UWV, Ziekenhuis dossier, etc.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic