1
Vraag
2
Reacties
Eliasalleen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bestelling geannuleerd

goedemiddag,

 

ik heb maandag een bestelling geplaatst en deze zou vanavond worden bezorgd alleen zie ik net dat ik een email binnen heb dat de bestelling is geannuleerd, er staat geen reden bij..

 

ik zou graag willen weten wat de reden is van de annulering. 

 

M’n ordernummer is: 335573231

 

alvast bedankt! 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3003Posts
  • 869Oplossingen
  • 1027Likes

Hi @Eliasalleen
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Logisch dat je graag wilt weten waarom jouw bestelling is geannuleerd. Helemaal als je hoopvol op je nieuwe toestel zat te wachten. Als ik de bestelling erbij pak, dan zie ik inderdaad dat deze is gecancelled met de mededeling dat de klant deze bestelling wilde wijzigen. Gezien je bericht hier lijkt mij dit voor jou ook een verrassing. 

Het beste wat je kunt doen is even contact opnemen met mijn collega's van de afdeling verkoop. Je kan ze gratis bereiken via 0800-0560. Zij hebben de mogelijkheid om de bestelling voor je te corrigeren. Deze mogelijkheid heb ik helaas niet. Laat je ons de uitkomst weten?

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Eliasalleen 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Je kan het beste contact opnemen met Vodafone via de klantenservice. Bel naar 0800-0560 of chat met de klantenservice. Die kunnen voor je mee kijken. De voornaamste reden van annulering is BKR melding. Maar het kan natuurlijk ook iets anders zijn. Neem even contact op en dan weet je het zeker. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3003Posts
  • 869Oplossingen
  • 1027Likes

Hi @Eliasalleen
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Logisch dat je graag wilt weten waarom jouw bestelling is geannuleerd. Helemaal als je hoopvol op je nieuwe toestel zat te wachten. Als ik de bestelling erbij pak, dan zie ik inderdaad dat deze is gecancelled met de mededeling dat de klant deze bestelling wilde wijzigen. Gezien je bericht hier lijkt mij dit voor jou ook een verrassing. 

Het beste wat je kunt doen is even contact opnemen met mijn collega's van de afdeling verkoop. Je kan ze gratis bereiken via 0800-0560. Zij hebben de mogelijkheid om de bestelling voor je te corrigeren. Deze mogelijkheid heb ik helaas niet. Laat je ons de uitkomst weten?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic