Wesley-dp94

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bestelling gaat voor de 2e keer fout

Goedemorgen,

 

Ik ben erg ontevreden. Omdat ik Simonly had en graag alsnog een toestel wilde, was alleen telefonisch bestellen mogelijk. Vodafone bied aan om op een PostNL punt af te leveren. Dit wil ik graag. De eerste keer is de medewerker dit vergeten. De bestelling heb ik toen geannuleerd. Ik moest een dag wachten voor ik een nieuwe bestelling kon doen. Zojuist opnieuw besteld: Weer fout gedaan! Ze hebben wel het adres van het afhaalpunt van PostNL geselecteerd. Maar wederom via Dynalogic. Dit gaat natuurlijk nooit goed. 

 

Kan iemand mij helpen dit probleem op te lossen, want ik ga niet weer annuleren en een dag wachten. Ik heb met spoed een nieuw toestel nodig. 

1 Reactie 1
Wesley-dp94
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Inmiddels heb ik iemand gesproken die het dan toch maar heeft aangepast naar mijn huisadres. Nu heb ik 2 trackingcodes. Hopelijk komt het allemaal goed 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic