1
Vraag
2
Reacties
Riek1

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Belgeschiedenis (prepaid)

Waar vind ik de belgeschiedenis / tegoedverbruik voor een prepaid account?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Riek1,
Mijn excuses voor deze late reactie! Ik heb over je bericht heen gekeken waardoor ik nu pas reageer. Bij Prepaid is het helaas niet mogelijk om je verbruik op te vragen. Het verbruik kun je terug vinden in je toestel. Bij je oproepen kun je zien naar wie je gebeld hebt en wie jou gebeld heeft, in je SMS inbox (berichten inbox) kun je zien naar wie je een SMS verstuurd hebt en van wie je een SMS hebt ontvangen en bij de instellingen over je mobiele data, kun je zien hoeveel data er verbruikt is en waaraan dit verbruikt is. Mocht je iets specifieks willen weten over het verbruik en kom je er niet uit, dan hoor ik graag wat er aan de hand is. Wij kunnen het verbruik bij Prepaid opvragen voor je (wanneer en wat er is verbruikt). Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag! 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Riek1
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Iemand?

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Oh jee, wat vreemd dat niemand je heeft geholpen. Morgen is er weer iemand van Vodafone online om je te helpen. Ik heb namelijk geen inzicht in prepaid via MyVodafone. Volgens mij is er al wel eens laten weten dat het via prepaid niet kan, maar heel zeker ben ik niet, daarom heb ik er zelf nog niet op gereageerd. 

Even wachten op @Louis of @Cecilia en dan krijg je een antwoord waar je iets aan hebt 😉👍

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Riek1,
Mijn excuses voor deze late reactie! Ik heb over je bericht heen gekeken waardoor ik nu pas reageer. Bij Prepaid is het helaas niet mogelijk om je verbruik op te vragen. Het verbruik kun je terug vinden in je toestel. Bij je oproepen kun je zien naar wie je gebeld hebt en wie jou gebeld heeft, in je SMS inbox (berichten inbox) kun je zien naar wie je een SMS verstuurd hebt en van wie je een SMS hebt ontvangen en bij de instellingen over je mobiele data, kun je zien hoeveel data er verbruikt is en waaraan dit verbruikt is. Mocht je iets specifieks willen weten over het verbruik en kom je er niet uit, dan hoor ik graag wat er aan de hand is. Wij kunnen het verbruik bij Prepaid opvragen voor je (wanneer en wat er is verbruikt). Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic