1
Vraag
2
Reacties
Ralda

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedenktijd Levering of ingaan nummerbehoud?

Hallo!

 

In januari 2022 heb ik een sim-only abonnement afgesloten met nummerbehoud.

Nu zijn er wat dingen verandert waardoor ik toch af wil zien van het abonnement.

Maar het is mij nog niet helemaal duidelijk vanaf welke datum de bedenktijd nou gaat lopen.

 

Het contract heb ik in de mail ontvangen op 6-01-2022, en een paar dagen later ontving ik de nieuwe simkaart.

Maar mijn nummer word overgezet op 9-02-2022.

En op die datum gaat ook het contract in, lees ik in het contract.

 

Dus nu is mijn vraag: gaat de bedenktijd in wanneer ik het contract heb ontvangen en/of de simkaart?

Of wanneer mijn nummer is overgezet naar Vodafone, en dus ook het contract ingaat?

 

Ik hoor het graag!

 

Groeten,

Ralda

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Ralda 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Omdat ik niet werkzaam ben bij Vodafone, kan ik niet met je mee kijken. Ook de moderatoren van deze community, medewerkers van Vodafone, kunnen hierover geen informatie verstrekken. Je kan het best contact opnemen met de klantenservice, die mensen kunnen je abonnement bekijken en zien of je nog binnen de tijd bent om alsnog af te zien van je abonnement. 

Je kan de klantenservice bellen, 0800-0560
(Openingstijden: Ma t/m vr 08.00 - 20.00 uur / Za 09.00 - 20.00 uur / Zo 09.00 - 18.00 uur), of je kan ook een chat starten op de klantenservice pagina van Vodafone. Via deze weg kunnen ze je direct helpen! 

 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Ralda 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Omdat ik niet werkzaam ben bij Vodafone, kan ik niet met je mee kijken. Ook de moderatoren van deze community, medewerkers van Vodafone, kunnen hierover geen informatie verstrekken. Je kan het best contact opnemen met de klantenservice, die mensen kunnen je abonnement bekijken en zien of je nog binnen de tijd bent om alsnog af te zien van je abonnement. 

Je kan de klantenservice bellen, 0800-0560
(Openingstijden: Ma t/m vr 08.00 - 20.00 uur / Za 09.00 - 20.00 uur / Zo 09.00 - 18.00 uur), of je kan ook een chat starten op de klantenservice pagina van Vodafone. Via deze weg kunnen ze je direct helpen! 

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic