1
Vraag
2
Reacties
Svens

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

BTW-vermelding op factuur privé abonnement

Hoi!

 

Het is de tijd van het jaar... Ik ben zzp'er en mag weer aangifte doen voor de omzetbelasting en nu vraagt mijn boekhoudster om de BTW-factuur van mijn privé abonnement bij Vodafone.

 

Is het mogelijk om een factuur met BTW-vermelding te downloaden van 2021?

 

Alvast bedankt en een fijn weekend!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Svens,
Welkom op de community van Vodafone. Ik leg je graag uit hoe je dit kunt regelen. Via https://www.vodafone.nl/my/rekeningen kun je de btw specificatie aanzetten voor op de facturen. Als je een btw-specificatie aanvraagt, vermelden we voortaan het btw-bedrag apart op je factuur. Het kan 4 tot 8 weken duren voordat je de eerste factuur met btw-specificatie krijgt. Dit is alleen voor facturen in de toekomst. Facturen die al aangemaakt zijn (dus facturen in het verleden) die niet met BTW specificatie gemaakt zijn, kunnen we wel opnieuw toesturen maar ook deze zullen dan zonder BTW specificatie zijn. 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Svens,
Welkom op de community van Vodafone. Ik leg je graag uit hoe je dit kunt regelen. Via https://www.vodafone.nl/my/rekeningen kun je de btw specificatie aanzetten voor op de facturen. Als je een btw-specificatie aanvraagt, vermelden we voortaan het btw-bedrag apart op je factuur. Het kan 4 tot 8 weken duren voordat je de eerste factuur met btw-specificatie krijgt. Dit is alleen voor facturen in de toekomst. Facturen die al aangemaakt zijn (dus facturen in het verleden) die niet met BTW specificatie gemaakt zijn, kunnen we wel opnieuw toesturen maar ook deze zullen dan zonder BTW specificatie zijn. 

BOOTJOHN

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes