1
Vraag
2
Reacties
Simo123

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

BTW factuur zakelijk toestel

Beste Vodafone, ik heb via een abonnement een iPhone gekocht. Daar heb ik voor de aftrek van BTW bij de belastingdienst een factuur van nodig. Die moet aan de door de wet gestelde eisen voldoen. U bent verplicht deze aan uw klanten te verstrekken! Communicatie via Twitter of uw telefonische helpdesk heeft helaas niet tot het gewenste resultaat mogen leiden.

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9812Posts
  • 3088Oplossingen
  • 2209Likes

Hoi @Simo123 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Een heel vervelend onderwerp want ik heb zelf begrepen dat Vodafone alleen bij een pakbon de gegevens verstrekt. Lees deze info van een moderator van Vodafone: "Zoals je al hebt kunnen lezen in dit topic is de pakbon of het contract volgens de belastingdienst het juiste document als er de BTW op vermeld staat. Op het contract en de pakbon staat altijd de totale prijs voor het toestel met en zonder BTW. Dit is dus toereikend voor het kunnen terugvragen van de BTW. Eventueel zouden mijn collega's van de zakelijke afdeling je nog het contract kunnen nasturen als je deze niet tot je beschikking hebt, maar daarvoor moet je opnieuw contact opnemen met de zakelijke klantenservice."

Ze kunnen dit hier op deze community ook niet voor je nasturen of uitzoeken, aangezien de Community voornamelijk gericht is op particuliere aansluitingen. Je zal dus echt bij de zakelijke klantenservice navraag moeten doen hierover. Er zijn al meerdere topics hierover aangemaakt en iedereen kreeg eigenlijk dit zelfde antwoord. Vervelend, maar waar. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9812Posts
  • 3088Oplossingen
  • 2209Likes

Hoi @Simo123 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Een heel vervelend onderwerp want ik heb zelf begrepen dat Vodafone alleen bij een pakbon de gegevens verstrekt. Lees deze info van een moderator van Vodafone: "Zoals je al hebt kunnen lezen in dit topic is de pakbon of het contract volgens de belastingdienst het juiste document als er de BTW op vermeld staat. Op het contract en de pakbon staat altijd de totale prijs voor het toestel met en zonder BTW. Dit is dus toereikend voor het kunnen terugvragen van de BTW. Eventueel zouden mijn collega's van de zakelijke afdeling je nog het contract kunnen nasturen als je deze niet tot je beschikking hebt, maar daarvoor moet je opnieuw contact opnemen met de zakelijke klantenservice."

Ze kunnen dit hier op deze community ook niet voor je nasturen of uitzoeken, aangezien de Community voornamelijk gericht is op particuliere aansluitingen. Je zal dus echt bij de zakelijke klantenservice navraag moeten doen hierover. Er zijn al meerdere topics hierover aangemaakt en iedereen kreeg eigenlijk dit zelfde antwoord. Vervelend, maar waar. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic