1
Vraag
2
Reacties
Sander2712

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

BKR

Goedemorgen ik heb een woning gekocht. Hypotheek bijna rond maar blijft hangen op bkr registratie toestel welke bij abonnement hoort. Ik wil graag toestel af betalen. Via klantenservice al ticket ingeschoten met urgentie zaterdag. Echter heb ik nog 2 dagen anders kan het een problematische situatie worden waarbij ik 10% van de koopsom moet betalen van ruim 30.000 euro. Wie kan mij zsm helpen? Het heeft flinke spoed. Bvd 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Sander2712,
Welkom op de Community van Vodafone. Ik kan me voorstellen dat je de BKR registratie zo snel mogelijk verwijderd wilt hebben. Via hier kunnen wij dit verzoek om een toestel af te kopen intern doorgeven aan de juiste afdeling. Je krijgt dan binnen enkele dagen een mail met het totaalbedrag. Hierop dien je een akkoord te geven voordat je de rekening ontvangt met het totaalbedrag (per toestel). Zodra het bedrag binnen is, zal vanuit ons het verzoek geplaatst worden om de BKR te verwijderen. Hier gaan een 5 tot 10 werkdagen overheen. Helaas is het niet mogelijk om dit verzoek te versnellen. Dit is omdat de betaling eerst bij ons binnen moet zijn om vervolgens bij het BKR de registratie weg te halen. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Sander2712,
Welkom op de Community van Vodafone. Ik kan me voorstellen dat je de BKR registratie zo snel mogelijk verwijderd wilt hebben. Via hier kunnen wij dit verzoek om een toestel af te kopen intern doorgeven aan de juiste afdeling. Je krijgt dan binnen enkele dagen een mail met het totaalbedrag. Hierop dien je een akkoord te geven voordat je de rekening ontvangt met het totaalbedrag (per toestel). Zodra het bedrag binnen is, zal vanuit ons het verzoek geplaatst worden om de BKR te verwijderen. Hier gaan een 5 tot 10 werkdagen overheen. Helaas is het niet mogelijk om dit verzoek te versnellen. Dit is omdat de betaling eerst bij ons binnen moet zijn om vervolgens bij het BKR de registratie weg te halen. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Sander2712 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat leuk om te horen dat je een huis gaat kopen. Vervelend dat je een Vodafone BKR moet laten verwijderen omdat anders je hypotheek verstrekker je geen geld wil geven. Wat ik alleen niet begrijp is dat dit soort bedrijven weten dat het nooit binnen 1 of 2 dagen is geregeld en ik kan me er dan ook flink aan storen dat z’n hypotheek verstrekker daar geen rekening weet te houden. Ze hebben wel vaker met zo’n bijltje gehakt en weten echt wel hoe het werkt met BKR registraties en het verwijderen ervan. 

Niet jou schuld natuurlijk, maar wilde het toch even kwijt. Zie hier nu zo vaak dat mensen dan zeggen dat het binnen 1 of 2 dagen geregeld moet worden, en dan soms ook nog in een weekend, waarvan de hypotheek verstrekker weet dat het gewoon niet sneller kan. Maar gelukkig heeft Steven je al informatie gegeven en ik hoop echt dat het je lukt en dat je straks een mooi huisje hebt. Succes 🤞 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic