Hoi @Premium Data
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Via waar ben je er dan achter gekomen dat Apple Music is afgeschreven? Zie je dat via je CreditCard vanuit Apple Store of zie je dat op je rekening van Vodafone staan? Als deze niet als aankopen staan bij Apple dan moet deze via je Vodafone factuur zijn verwerkt en als dat zo is, dan moet dit ook op je maandelijkse facturen van Vodafone staan. Dat je hier niet alleen is staat klopt ten delen want er zijn mensen die zelf fouten hebben gemaakt door gratis bij Vodafone Apple Music aan te vragen, maar nooit meer zelf hebben opgezegd. Maar er zijn ook mensen die het per ongelijk hebben aangevraagd en nooit op hun facturen kijken om te controleren waar ze voor betalen. Dus het is niet allemaal met elkaar te vergelijken.
Je hebt gekeken bij entertainment van Vodafone, heb je dit gedaan via Wifi of via 4G/5G (dus via data van Vodafone)? Het is namelijk wel belangrijk dat je kijkt via je data van Vodafone. Daarnaast, wat voor een abonnement hebt je? Is het een stand-alone abonnement, dus alleen jij bent daarop klant, of heb je een Red Together abonnement, waar meer mensen gebruik van maken? Als dit het laatste is dan kan het ook zijn dat iemand anders in die groep Apple Music heeft aangevraagd. Denk aan kinderen die zijn aangesloten, dat gebeurd ook nog wel eens.
Zomaar een abonnement hebben bij Apple is eigenlijk niet mogelijk. Je moet bij Apple zo vaak aanklikken dat je het er mee eens bent en dat je het wil, dat het per ongelijk, of het niet weten, bijna niet mogelijk is. Of iemand anders heeft het gedaan, zonder dat je het weet. Ik zeg niet dat dit bij jou zo is, maar ik geef gewoon wat voorbeelden! Loop het nog eens goed na en in die tijd zal iemand van Vodafone hier ook online zijn en met je mee kijken wat er aan de hand is. Ik zelf ben niet werkzaam bij Vodafone maar wil je wel alvast een beetje verder helpen tot de tijd dat iemand van Vodafone aanwezig is.