sbbakker

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Afmelden nieuwsbrief zakelijk account

Ik ontvang zakelijk ook nieuwsbrieven en onderaan de mails staan allemaal knoppen ‘afmelden’ en ‘wijzigen’ maar die werken gewoon niet.

Als je erop klikt, moet je inloggen en kom je in de ‘My’ omgeving waar geen enkele mogelijkheid is om je af te melden of iets te doen met instellingen voor mail.

 

Kortom; hoe meld ik me af van zakelijke nieuwsbrieven?

5 Reacties 5
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @sbbakker. Welkom hier! 

Ik help je graag verder. Nu ontvang ik zelf deze nieuwsbrieven niet, dus ik kan het even niet vergelijken met hier. Je zegt dat de knoppen niet werken. Bedoel je dat je er helemaal niet op kunt klikken, komen ze op een foutmelding uit of lijkt het wel of je je afmeldt, maar blijf je de mails vervolgens ontvangen? 

sbbakker
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dit is de nieuwsbrief;

2C8C2DC5-6114-4ABB-8F80-F48F0E50889D.jpeg


Dit staat er onderaan;

4988C8AA-F51D-4EEB-BF0A-D1BB72116A55.jpeg

 

Maar al deze links/knoppen onderaan leiden naar deze pagina;

https://www.vodafone.nl/account/inloggen

 

En dan kom ik in het zakelijke portal waar ik nergens voorkeuren kan instellen voor nieuwsbrieven. Althans; ik kan ze niet vinden.

 

Groet,

Sjoerd

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

@sbbakker Ik ga graag met je mee op speurtocht. Helaas heb je in je Community profiel geen gegevens ingevuld. Zou je jouw Community profiel willen aanvullen? Dit is alleen zichtbaar voor ons als moderators. Ik kan dan vervolgens je gegevens erbij pakken en gerichter met je meekijken 🙂

sbbakker
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Helaas kan dat niet. Die registratie is alleen voor particuliere klanten. Als zakelijke klant kan ik mij niet registreren.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Ah, dat schiet dan inderdaad niet op @sbbakker. Dan kan ik natuurlijk ook niet met je meekijken in My Vodafone. Het afmelden van de nieuwsbrief zal dan op een andere wijze moeten gebeuren. Via de Community hebben we helaas niet de mogelijkheid om te helpen bij Business abonnementen. Je kan in dit geval het beste even contact opnemen met onze zakelijke helpdesk.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic