Hoi @Albrecht
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Jeetje zeg, dat is wel heel erg vervelend en natuurlijk niet de bedoeling. Ik begrijp dat je hiervoor contact opneemt met Vodafone, die hebben het pakje tenslotte verzonden en die zijn dan ook verantwoordelijk voor de bezorging. Echter, Vodafone geeft het uit handen en laat het bezorgen door TPG Post en die zullen het, zeker nu met Black Friday en alle Sinterklaas pakjes, ontzettend druk hebben. Daar kan Vodafone eigenlijk niet zoveel aan doen, hoe vervelend het ook is. Zelf heb ik ook iets online gekocht en wacht nu ook al een hele week en krijg ook elke keer weer een melding dat het morgen binnen komt (niet via TPG Post maar via een andere postbezorger). Gelukkig kan ik hierop gewoon wachten en hoef ik er geen vrij voor te nemen, maar in jou geval snap ik wel dat het heel vervelend is.
Zelf denk ik dat Vodafone hier nu niet zoveel aan kan doen en dat het echt bij de bezorger ligt. Maar gelukkig zijn er nog mensen van Vodafone die je daar iets meer over kunnen vertellen, ik ben ook een mede klant en kan niet met je mee kijken wat er nu is. Het beste kun je hiervoor bellen met de afdeling Status order via 0800-0560. Je komt dan uit bij de medewerkers die over de bestellingen gaan.