1
Vraag
2
Reacties
Albrecht

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Aflevering toestel

Goedemorgen,

Mijn vrouw heeft in de winkel een telefoon besteld.

Deze is geannuleerd vanwege de overvallen en deze werd verstuurd als ze aan de beurt was.

Tot zover geen probleem.

  1. Afgelopen woensdag kreeg ze een bericht van TPG post dat die middag de telefoon afgeleverd zou worden.
    Vanwege de drukte was het niet mogelijk een ander aflevermoment of plaats te kiezen.
    Mijn vrouw heeft vrij genomen, en…… een bericht van TPG post uw toestel wordt morgenmiddag (donderdag) afgeleverd.
  2. Op donderdagmiddag heb ik de middag vrij genomen en wat schetst mijn verbazing weer doorgeschoven naar vrijdag middag.
    Overigens weer geen mogelijkheid om e.e.a. aan te passen.
  3. Gebeld met Vodafone en we krijgen te horen ja dat moet u met TPG post regelen zij zijn uw contract partner!!
    Pardon, wij zijn geen contract partner van TPG post dat is Vodafone en daarbij TPG Post doet alleen zaken met de afzender en niet met de geadresseerde.
    Wij hebben een contract voor de levering van een telefoon met Vodafone niet met TPG post.
  4. Vandaag heb ik hier de middag ook weer voor vrij genomen en doodleuk komt er weer een mail dat ze vandaag weer niet komen. Weer doorgeschoven naar morgen, zaterdag en zonder wijzigingsmogelijkheden!
  5. Dus drie dagen een middag vrij genomen en wie gaat dat vergoeden?
    Ik neem aan Vodafone aangezien zij een onbetrouwbare partner (dat is inmiddels al jaren bekend) in de arm nemen om te bezorgen. Voor hetzelfde geld laat je dit door een koeriersdienst bezorgen zodat de klant zijn toestel op tijd krijgt.

 

Albrecht

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Albrecht 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Jeetje zeg, dat is wel heel erg vervelend en natuurlijk niet de bedoeling. Ik begrijp dat je hiervoor contact opneemt met Vodafone, die hebben het pakje tenslotte verzonden en die zijn dan ook verantwoordelijk voor de bezorging. Echter, Vodafone geeft het uit handen en laat het bezorgen door TPG Post en die zullen het, zeker nu met Black Friday en alle Sinterklaas pakjes, ontzettend druk hebben. Daar kan Vodafone eigenlijk niet zoveel aan doen, hoe vervelend het ook is. Zelf heb ik ook iets online gekocht en wacht nu ook al een hele week en krijg ook elke keer weer een melding dat het morgen binnen komt (niet via TPG Post maar via een andere postbezorger). Gelukkig kan ik hierop gewoon wachten en hoef ik er geen vrij voor te nemen, maar in jou geval snap ik wel dat het heel vervelend is. 

Zelf denk ik dat Vodafone hier nu niet zoveel aan kan doen en dat het echt bij de bezorger ligt. Maar gelukkig zijn er nog mensen van Vodafone die je daar iets meer over kunnen vertellen, ik ben ook een mede klant en kan niet met je mee kijken wat er nu is. Het beste kun je hiervoor bellen met de afdeling Status order via 0800-0560. Je komt dan uit bij de medewerkers die over de bestellingen gaan. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Albrecht 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Jeetje zeg, dat is wel heel erg vervelend en natuurlijk niet de bedoeling. Ik begrijp dat je hiervoor contact opneemt met Vodafone, die hebben het pakje tenslotte verzonden en die zijn dan ook verantwoordelijk voor de bezorging. Echter, Vodafone geeft het uit handen en laat het bezorgen door TPG Post en die zullen het, zeker nu met Black Friday en alle Sinterklaas pakjes, ontzettend druk hebben. Daar kan Vodafone eigenlijk niet zoveel aan doen, hoe vervelend het ook is. Zelf heb ik ook iets online gekocht en wacht nu ook al een hele week en krijg ook elke keer weer een melding dat het morgen binnen komt (niet via TPG Post maar via een andere postbezorger). Gelukkig kan ik hierop gewoon wachten en hoef ik er geen vrij voor te nemen, maar in jou geval snap ik wel dat het heel vervelend is. 

Zelf denk ik dat Vodafone hier nu niet zoveel aan kan doen en dat het echt bij de bezorger ligt. Maar gelukkig zijn er nog mensen van Vodafone die je daar iets meer over kunnen vertellen, ik ben ook een mede klant en kan niet met je mee kijken wat er nu is. Het beste kun je hiervoor bellen met de afdeling Status order via 0800-0560. Je komt dan uit bij de medewerkers die over de bestellingen gaan. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic