Hoi
Henk114 Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Wat vervelend dat z’n toestel defect is en uiteraard nog vervelender dat die een toestel wilt die Vodafone nu niet kan leveren. Maar het best wat hij kan doen is eigenlijk 2 dingen. 1, gewoon los een nieuw toestel ergens kopen (MediaMarkt, Marktplaats, refurbished, enz enz) maar kan me ook wel voorstellen dat dit teveel geld kost om in 1x te betalen. Dan heb je nog een tweede optie, Vodafone Next:
Heb je Sim Only? Dan kun je al na 2 maanden overstappen naar een abonnement met telefoon.
Zie:
https://www.vodafone.nl/vodafone-next/Voor beide opties valt iets te zeggen en ik denk dat de Next de beste oplossing is voor je zoon. Alleen moet die dan even kijken of er niet een andere iPhone voor hem is of vragen of ze deze kunnen bestellen. Maar hoe lang zoiets duurt, geen idee. Je hebt kans dat ze deze niet meer leveren omdat er dit jaar alweer een nieuw toestel uit komt. Maar goed, daar kan ik je niets over zeggen, kan je het beste aan de
klantenservice van Vodafone vragen.
Succes, laat nog even weten wat je hebt gedaan.