1
Vraag
2
Reacties
Wimm

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Addres veranderen

Ik heb meerdere malen geprobeerd om mijn addres te veranderen maar via de app en op de website sturen ze allebei geen sms

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3612Posts
  • 1100Oplossingen
  • 1187Likes

Bedankt voor alle gegevens @Wimm. Ik heb bij deze het adres aangepast naar je nieuwe adres! 🙂
 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 12287Posts
  • 3560Oplossingen
  • 3205Likes

Hi @Wimm 

Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het best wat je kan doen is bellen met de klantenservice. Die kunnen je dan gelijk helpen, wel zelf even bellen. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3612Posts
  • 1100Oplossingen
  • 1187Likes

Goedemorgen @Wimm
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Wat onhandig dat het niet lukt om je adres te wijzigen in My Vodafone. Heb je dit inmiddels al geregeld met één van mijn collega's van de klantenservice? Zo niet, dan mag je mij altijd een privéberichtje sturen om dit in orde te maken. Ik heb daarvoor wat extra informatie van je nodig, namelijk:
Naam contractant:
Oude adres:
Nieuwe adres:
Geboortedatum:
E-mailadres:
Mobiel nummer:
Laatste 4 cijfers van het IBAN rekeningnummer:

Je kunt mij een privéberichtje sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te kiezen. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3612Posts
  • 1100Oplossingen
  • 1187Likes

Bedankt voor alle gegevens @Wimm. Ik heb bij deze het adres aangepast naar je nieuwe adres! 🙂
 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic