1
Vraag
2
Reacties
almodovaris

Gedreven Meedenker
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Activeringsdatum onbekend

Ik heb geen telefoon besteld. Ik heb nieuw abonnement. Ik heb mijn nieuwe SIM ontvangen. Wanneer wordt de SIM geactiveerd? Daarvoor had ik Vodafone prepaid.

 

Er is mij geen enkele activeringsdatum vermeld of bekend.

 

Ik heb de contract niet getekend. Het contract en de SIM lagen gewoon in mijn brievenbus.

 

D.w.z. ik heb het contract afgesloten, maar nooit mijn handtekening daaronder gezet (op papier).

29 Reacties 29
almodovaris
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ze zijn niet schuldig of zo. Maar ze hebben niet dergelijke informatie.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Ja sorry, ik kan er ook niet aan doen. Nu kan je de hele topic wel vol gaan schrijven maar daar heb je ook niets aan. Cecilia heeft je uitleg gegeven en zo zit het in elkaar. Nu nog even je prepaid simkaart gebruiken en straks kan je je abonnement simkaart erin stoppen. 

Ik wens je alvast veel plezier met je abonnement. 

almodovaris
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Het gaat om eerlijk en duidelijk communiceren.

Ik had die informatie niet. Niemand anders kon mij dergelijke informatie geven.

almodovaris
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

SIM is nog niet geactiveerd. Er blijven over drie werkdagen: donderdag, vrijdag en maandag.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Vanaf vandaag is @Louis weer online, hij werkt ook bij Vodafone. Misschien dat die nog even met je mee kan kijken. Maar ik verwacht dat het binnen enkele dagen wel duidelijk zal zijn. Vervelend dat het zo lang duurt. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @almodovaris, goed dat je dit gelijk aangeeft! Ik heb gelijk de systemen erbij gepakt en zie dat nummerbehoud niet doorgelopen is. Ik heb geprobeerd om de datum aan te passen maar dat is helaas niet gelukt. Vervolgens heb ik gelijk aangekaart bij mijn collega's van de technische dienst zodat hier naar gekeken kan worden. Dit staat bekend onder incident 10685212. Mijn collega's van de technische dienst zullen dit onderzoeken en terugkoppelen naar je. Mijn excuses voor het ongemak. 

almodovaris
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Vandaag, rondom 17:40 werd mijn SIM geactiveerd.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Wat fijn om te lezen.
Veel plezier en fijn weekend!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor de terugkopppeling en fijn om te lezen dat de simkaart geactiveerd is @almodovaris

almodovaris
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Nog een opmerking: instellingen voor payinfo blijven ongewijzigd. Ik heb niets aangepast. Het weigeren van betaalde SMS diensten blijft zoals toen ik prepaid had.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic