1
Vraag
2
Reacties
Gertjan1974

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Activeren OneNumber geeft melding 'geen 06-nummer beschikbaar' bij zakelijk abonnement

IMG_2846.png

IMG_2851.png

IMG_2850.png

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3488Posts
  • 1056Oplossingen
  • 1138Likes

Hi @GerardvK, welkom hier.

De wens om OneNumber ook beschikbaar te maken voor grootzakelijke klanten is zeker bekend. Op dit moment is dit helaas nog niet het geval zoals ik ook heb geschreven in mijn uitgelichte reactie in dit topic. Er is op dit moment nog geen informatie of dit in de toekomst gaat veranderen, maar anders wordt dit uiteraard via de gebruikelijke kanalen gedeeld.


Bekijk in context

11 Reacties 11
Energieboy
Expert
Expert
  • 12182Posts
  • 3549Oplossingen
  • 3172Likes

Oh jee, dat is vervelend. Vandaag komt er iemand van Vodafone je helpen, heb nog even geduld. 

 

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

 

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3488Posts
  • 1056Oplossingen
  • 1138Likes

Hi @Gertjan1974, welkom hier.

Ik zie dat je gisteren na het plaatsen van dit topic ook contact hebt gehad met collega's van mij. Is het probleem inmiddels opgelost? Wél ben ik zo vrij geweest om even te spieken bij je gegevens. Er staat in jouw My Vodafone account 2 profielen bij gebruikers met hetzelfde e-mailadres. Dit zal de foutmelding veroorzaken en samengevoegd moeten worden tot 1 profiel. Helaas genereert dat op dit moment een foutmelding. Mocht het probleem nog steeds spelen (wat ik vermoed) dan zal ik dit op een later moment nogmaals voor je proberen samen te voegen. 

Gertjan1974
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nee het werkt nog niet 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3488Posts
  • 1056Oplossingen
  • 1138Likes

Op basis van wat ik zag in je profiel in My Vodafone was ik daar al bang voor @Gertjan1974. Helaas blijf ik de foutmelding krijgen dat er iets misgaat en het op een later moment te proberen in My Vodafone. Voor de zekerheid heb ik je gehele My Vodafone account even verwijderd om op deze wijze een accountprobleem uit te sluiten. Wil je een nieuw My Vodafone account aanmaken via deze pagina en mij een seintje geven als het is gelukt? Dan kijk ik nogmaals.

Gertjan1974
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

* Afbeelding verwijderd door moderator wegens privacy*

Gertjan1974
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hebben jullie tijd om mij nu te bellen ?

Gertjan1974
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Inmiddels heb ik weer een Vodafone account maar ik kan nog steeds niet een one number afsluiten 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3488Posts
  • 1056Oplossingen
  • 1138Likes

Super @Gertjan1974. Ik heb nu in My Vodafone het voor elkaar gekregen om zonder foutmeldingen de profielen van de gebruikers samen te voegen tot 1 profiel. Als je nu jouw toestel herstart en OneNumber opnieuw probeert te activeren, dan zou dit zonder problemen moeten lukken.

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 136Posts
  • 42Oplossingen
  • 48Likes

@Gertjan1974 Ben je nog in de gelegenheid geweest om de stappen van @Cecilia uit te voeren en bood dit soelaas? We horen het graag.

GerardvK

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo,
Ik kreeg vandaag dezelfde foutmelding bij het activeren. Na een telefoongesprek met de supportafdeling kreeg ik te horen dat onenumber niet werkt wanneer je een zakelijk (groot) abonnement hebt. Dit is helemaal slecht natuurlijk. Hier staat nl nergens geschreven. Dus nu te veel betaald voor mijn apple watch met deze functie. 
Wie weet hebben jullie hier iets aan.  En wie weet kan iemand me vertellen of dit in de toekomst wel wat gaat worden.

Mvg,
Gerard

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3488Posts
  • 1056Oplossingen
  • 1138Likes

Hi @GerardvK, welkom hier.

De wens om OneNumber ook beschikbaar te maken voor grootzakelijke klanten is zeker bekend. Op dit moment is dit helaas nog niet het geval zoals ik ook heb geschreven in mijn uitgelichte reactie in dit topic. Er is op dit moment nog geen informatie of dit in de toekomst gaat veranderen, maar anders wordt dit uiteraard via de gebruikelijke kanalen gedeeld.


E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic