1
Vraag
2
Reacties
jlmedina

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Account verwijderen in My Vodafone

Hoi,

ik heb twee accounts in my vodafone. Een is mijn oude werkgever hoe verwijder ik die en pas ik mijn inlognaam aan?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @jlmedina,
Welkom op de community van Vodafone. Het verwijderen van accounts kun je via My Vodafone zelf doen :). Indien je meerdere accounts ziet via My Vodafone (website - je kunt wisselen tussen de klantnummers, rechtsbovenin), kies je voor het desbetreffende klantnummer wat je verwijderd wilt hebben. Vervolgens klik je op service - klik op Privacy instellingen beheren. Daarna kun je klikken op gegevens verwijderen. Hierdoor wordt er een verzoek bij ons ingediend waardoor binnen 1 maand het account met het desbetreffende klantnummer niet meer bestaat. Let op, zorg dat je het inactieve klantnummer verwijderd (door als eerste het juiste klantnummer te selecteren). 

 

Gegevens verwijderen

 


Heb je de accounts gekoppeld via de My Vodafone app, dan kun je My Vodafone openen. Je komt gelijk uit bij accounts beheren. Rechts bovenin kun je kiezen voor beheren. Daarna verschijnt er achter ieder account een prullenbak. Door bij het juiste account op de prullenbak te klikken, wordt het account verwijderd.

 

 

@Energieboy, ik vermoed dat je er automatisch vanuit ging dat het over het loskoppelen van Mijn Ziggo en My Vodafone. Daarvoor mogen de gegevens verstuurd worden 🙂 Maar dat is hierbij niet nodig 😉.

Laat je weten of het gelukt is @jlmedina?

 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @jlmedina 

Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Het is zeker mogelijk om deze weer te laten ontkoppelen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is Steven er wel, hij is werkzaam bij Vodafone en die kan je @Louis  een privé bericht sturen via
hier! Je kunt op die pagina, links bovenaan klikken, op een nieuw bericht (dat is het rode vlakje met het potloot erin). Vervolgens voeg je hem toe als ontvanger en kan je je bericht, incl. berichtonderwerp, schrijven. Hij is dus werkzaam bij Vodafone en kan je verder helpen als hij onderstaande gegevens heeft ontvangen!

In het bericht mag je de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 

Deze gegevens zijn privé en worden dan ook privé aan Steven toegezonden, verder ziet niemand deze gegevens. Maar dan wel privé aan hem toezenden via deze link! Zodra hij dit heeft aangepast zal hij je berichten. Let op, in het weekend is hij niet aanwezig, vanaf maandag zal hij je helpen! Een fijn weekend alvast gewenst. 

Meer informatie is ook te lezen op deze pagina.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @jlmedina,
Welkom op de community van Vodafone. Het verwijderen van accounts kun je via My Vodafone zelf doen :). Indien je meerdere accounts ziet via My Vodafone (website - je kunt wisselen tussen de klantnummers, rechtsbovenin), kies je voor het desbetreffende klantnummer wat je verwijderd wilt hebben. Vervolgens klik je op service - klik op Privacy instellingen beheren. Daarna kun je klikken op gegevens verwijderen. Hierdoor wordt er een verzoek bij ons ingediend waardoor binnen 1 maand het account met het desbetreffende klantnummer niet meer bestaat. Let op, zorg dat je het inactieve klantnummer verwijderd (door als eerste het juiste klantnummer te selecteren). 

 

Gegevens verwijderen

 


Heb je de accounts gekoppeld via de My Vodafone app, dan kun je My Vodafone openen. Je komt gelijk uit bij accounts beheren. Rechts bovenin kun je kiezen voor beheren. Daarna verschijnt er achter ieder account een prullenbak. Door bij het juiste account op de prullenbak te klikken, wordt het account verwijderd.

 

 

@Energieboy, ik vermoed dat je er automatisch vanuit ging dat het over het loskoppelen van Mijn Ziggo en My Vodafone. Daarvoor mogen de gegevens verstuurd worden 🙂 Maar dat is hierbij niet nodig 😉.

Laat je weten of het gelukt is @jlmedina?

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Ja sorry, ik dacht echt dat het om het loskoppelen ging. 
Ik was vanmorgen nog niet wakker en als ik zie My Vodafone dan gaat het meestal over het los koppelen 🙂
En zeker als er staat account verwijderen.

Maar goed, gelukkig had jij al koffie op en wist je het wel goed te melden 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic