Hoi @jlmedina,
Welkom op de community van Vodafone. Het verwijderen van accounts kun je via My Vodafone zelf doen :). Indien je meerdere accounts ziet via My Vodafone (website - je kunt wisselen tussen de klantnummers, rechtsbovenin), kies je voor het desbetreffende klantnummer wat je verwijderd wilt hebben. Vervolgens klik je op service - klik op Privacy instellingen beheren. Daarna kun je klikken op gegevens verwijderen. Hierdoor wordt er een verzoek bij ons ingediend waardoor binnen 1 maand het account met het desbetreffende klantnummer niet meer bestaat. Let op, zorg dat je het inactieve klantnummer verwijderd (door als eerste het juiste klantnummer te selecteren).
Heb je de accounts gekoppeld via de My Vodafone app, dan kun je My Vodafone openen. Je komt gelijk uit bij accounts beheren. Rechts bovenin kun je kiezen voor beheren. Daarna verschijnt er achter ieder account een prullenbak. Door bij het juiste account op de prullenbak te klikken, wordt het account verwijderd.
@Energieboy, ik vermoed dat je er automatisch vanuit ging dat het over het loskoppelen van Mijn Ziggo en My Vodafone. Daarvoor mogen de gegevens verstuurd worden 🙂 Maar dat is hierbij niet nodig 😉.
Laat je weten of het gelukt is @jlmedina?