Niet van toepassing

Account opzeggen

Hoi,

Omdat ik een email kreeg over dat het Vodafone forum verhuist dacht ik dat ik daar een account zou hebben. Dus ik ga naar het forum om dat account op te zeggen. Vervolgens krijg ik een privebericht met de melding dat ik een account heb aangemaakt. Blijkt dus dat ik helemaal geen account heb. Hoe verwijder ik nu mijn account?

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi Schwarzeneggerr, 

Op jouw verzoek heb ik het account voor de Vodafone Community verwijderd. Ik heb je een hiervan een bevestiging per e-mail verstuurd. Mocht je op ons nieuwe platform wel weer een kijkje kunnen nemen, dan kun je na 27 januari 2021 je opnieuw registeren. 

Jouw account met gebruikersnaam Schwarzeneggerr is in het verleden aangemaakt (20 februari 2015). Vandaar dat je ook de e-mail hebt ontvangen, aangezien je hier al langere tijd een account had. 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Schwarzeneggerr 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Je kan ook nog geen account aanmaken op de nieuwe Community. Deze is pas per woensdag 27 januari actief en is dan ook pas mogelijk om een account aan te maken, of als je die nu hier al had, ga je mee over. 

Omdat je geen Vodafone Community account wenst kan iemand van Vodafone je verder helpen en je account hier verwijderen. Je zal dan ook niet mee gaan naar de nieuwe Community. Heb nog even geduld, als iemand van Vodafone dit bericht leest dan zal die je helpen en je account verwijderen. 

topicstarter
Niet van toepassing

Dankje voor je antwoord @Energieboy .

 

Ik wil op het nieuwe en oude forum geen account. 

En waar het mij eigenlijk ook om gaat is dat er met dat email die ik gekregen heb de indruk gewekt wordt dat ik op het oude forum een account zou hebben.
 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi Schwarzeneggerr, 

Op jouw verzoek heb ik het account voor de Vodafone Community verwijderd. Ik heb je een hiervan een bevestiging per e-mail verstuurd. Mocht je op ons nieuwe platform wel weer een kijkje kunnen nemen, dan kun je na 27 januari 2021 je opnieuw registeren. 

Jouw account met gebruikersnaam Schwarzeneggerr is in het verleden aangemaakt (20 februari 2015). Vandaar dat je ook de e-mail hebt ontvangen, aangezien je hier al langere tijd een account had. 

topicstarter
Niet van toepassing

@Cecilia Vodafone kan je dat voor mij ook doen ? Aangezien ik geen klant meer ben bij Vodafone heeft dit forum voor nik weinig zin alvast bedankt

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hey Dewel, 
Bij deze is ook jouw account voor de Vodafone Community verwijderd. Uiteraard heb ik jou ook een bevestiging gestuurd per e-mail. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic