Hallo, ik heb mijn gsm nusmmer van de zaak overgenomen en van vodafone een mail met uitnodiging om een myvodafone accout aan te maken. Dat lukt niet. Als ik met mijn email adres acccount aanmaak gaat er "iets" fout. Als ik een nieuw ww aanvraag krijg ik een mail van ziggo. Met dit nieuw aangemaakte ww kan ik niet inloggen bij vodafone. Wat een drama. Hoe kan ik dit oplossen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Ar o
Bedankt voor jouw privéberichtje! Ik ben even achter de schermen gaan kijken. Met jouw mobiele nummer is geen My Vodafone account actief, maar het registeren voor My Vodafone lukt niet omdat beide e-mailadressen (zonnet & outlook) al in gebruik zijn. Het Outlook e-mailadres is gebruikt voor de registratie voor Mijn Ziggo. Het zonnet e-mailadres is gekoppeld aan een oud My Vodafone abonnement waar 4 jaar geleden voor het laatst mee is ingelogd. Dit laatste account heb ik dan ook verwijderd.
Je kunt nu 2 dingen doen, namelijk:
1. My Vodafone registeren met het zonnet e-mailadres. Je hebt dan voor Mijn Ziggo en My Vodafone een seperaat account.
2. Het huidige Mijn Ziggo account (welke geregistreerd is met het outlook e-mailadres) uitbreiden met My Vodafone. Eenmaal ingelogd in Mijn Ziggo kun je onder het kopje 'Gegevens' de gegevens van je Mijn Ziggo account opzoeken en indien gewenst uitbreiden met jouw Vodafone gegevens. Er is dan direct een koppeling tussen beide accounts en je hebt dezelfde inlog voor beide omgevingen.
Laat je ons weten of het is gelukt?
Hallo Cecilia, dankjewel, het is gelukt. Ik moest nog wel mijn laptop opniew opstarten (ik bleef hangen in een overzicht waar ik kon kiezen tussen myziggo en myvodafone en alleen de link naar ziggo werkte, ook als ik alles afsloot, zal wel in het geheugen gezeten hebben)
afijn, het werkt, bedankt!
Hoi @Ar o
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Oei, dit is vervelend, maar geen drama, dit is vast en zeker op te lossen 😉. Waarschijnlijk staat je nummer nog gekoppeld met een ander mail adres, in My Vodafone. Je zou in het weekend contact op kunnen nemen met de klantenservice, om te vragen of ze hier naar willen kijken (en dan je 06 resetten van alle inlog),, of wachten tot maandag, dan is er weer iemand van Vodafone online op de community.
Hi @Ar o
Een warm welkom hier op de Vodafone Community!
Laten we dit drama snel voor je gaan oplossen! Zoals @Energieboy al aangaf is de kans groot dat je mobiele nummer nog gekoppeld is aan een ander e-mailadres. Had je nog contact gehad met mijn collega's van de klantenservice? Zo niet, dan duik ik hier graag voor je in!
Wil je mij hiervoor een privéberichtje toesturen met daarin extra informatie?
Naam contractant:
Adresgegevens:
Mobiel nummer:
Geboortedatum:
E-mailadres:
Je kunt mij een privéberichtje sturen door naar jouw inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren. Ik zie je berichtje graag tegemoet! 🙂
Hi @Ar o
Bedankt voor jouw privéberichtje! Ik ben even achter de schermen gaan kijken. Met jouw mobiele nummer is geen My Vodafone account actief, maar het registeren voor My Vodafone lukt niet omdat beide e-mailadressen (zonnet & outlook) al in gebruik zijn. Het Outlook e-mailadres is gebruikt voor de registratie voor Mijn Ziggo. Het zonnet e-mailadres is gekoppeld aan een oud My Vodafone abonnement waar 4 jaar geleden voor het laatst mee is ingelogd. Dit laatste account heb ik dan ook verwijderd.
Je kunt nu 2 dingen doen, namelijk:
1. My Vodafone registeren met het zonnet e-mailadres. Je hebt dan voor Mijn Ziggo en My Vodafone een seperaat account.
2. Het huidige Mijn Ziggo account (welke geregistreerd is met het outlook e-mailadres) uitbreiden met My Vodafone. Eenmaal ingelogd in Mijn Ziggo kun je onder het kopje 'Gegevens' de gegevens van je Mijn Ziggo account opzoeken en indien gewenst uitbreiden met jouw Vodafone gegevens. Er is dan direct een koppeling tussen beide accounts en je hebt dezelfde inlog voor beide omgevingen.
Laat je ons weten of het is gelukt?
Hallo Cecilia, dankjewel, het is gelukt. Ik moest nog wel mijn laptop opniew opstarten (ik bleef hangen in een overzicht waar ik kon kiezen tussen myziggo en myvodafone en alleen de link naar ziggo werkte, ook als ik alles afsloot, zal wel in het geheugen gezeten hebben)
afijn, het werkt, bedankt!
Hallo, het volgende probleem. Ik heb nu het abonnement is over gezet, geen data verbinding. Ik kan wel bellen. Mijn instellingen staan volgens mij goed. Ik snap het niet, kan iemand mij hier bij helpen?
Hi @Ar o
Wat onhandig dat je geen mobiele data hebt! Uit je bericht begrijp ik dat je dus wel gewoon kunt bellen en sms'en? Wil je eens jouw toestel opnieuw opstarten en controleren of 4G in je toestel aan staat?
Daarnaast raad ik aan om eens handmatig een ander netwerk te selecteren. Vervolgens ga je het netwerk terug zetten op Vodafone. Hierdoor krijg je een nieuwe aanmelding op het netwerk. (Let op, je krijgt hierbij een foutmelding dat het niet mogelijk is om bijvoorbeeld naar het netwerk van KPN te gaan.)
Heb je dan nog steeds geen mobiele data? Controleer dan ook eens de APN instellingen.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.