hansgroot57

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Abonnementen samenvoegen

Dag @Louis  Steven VF (community Moderator ?). 

Ik probeer het op deze manier nog maar een keer, maar wordt wel een beetje moedeloos van de klantenservice van Vodafone.  
In mei heb ik op deze community een vraag gesteld over het plots niet meer werken van mijn multisim-kaart na het samenvoegen van het abonnement van mijn vrouw en mij op 1 rekening. Lang verhaal kort, daar kan blijkbaar niets meer aan veranderd worden, helaas pindakaas. Nog steeds erg teleurgesteld. 
 
Dan krijg ik de eerste gezamenlijke rekening hiervan. 
Dan blijkt dat er meer niet goed is gegaan (de plaatjes kan ik hier helaas niet plakken):
 
In mijn RED-abonnement zitten de verschillen:
10 GB dubbele data in plaats van 20 GB dubbele data.
Het RED-abonnement is ineens bruto 41.42 geworden in plaats van 41.04 euro
De korting (zolang mijn abonnement loopt) van 12,31 euro is ineens veranderd in een korting van 9,24 euro. 
 
Kortom:
Alleen het samenvoegen van mijn abonnement met het abonnement van mijn vrouw (dus alles op 1 rekening) levert mij netto op:
Geen Multisim meer (helaas, blijkbaar niets meer aan te veranderen), maar behalve dat ook nog:
Halvering data (10 GB  ipv 20 GB dubbele data)
Verhoging van mijn abonnementsprijs (41,42 ipv 41,04 euro)
Minder korting (9,24 euro ipv 12,31 euro).
 
Een onvoorziene prijsverhoging van 3,35 euro (nu 27,08 euro, was 23,73 euro) per maand. En dat is meer dan 40 euro per jaar. 
 
Ik heb daarover gebeld met de klantenservice op 29 juni. Er zou een call aangemaakt worden. 
Ik bel wederom op 8 juli nog maar eens, heb er namelijk nog steeds niets van gehoord. Ze zou proberen mij hogerop de stapel te leggen, maar kon me niets garanderen. 
We zijn nu inmiddels 3 weken verder en ik heb nog steeds geen bericht hierover gehad. Zeer slechte zaak en zeker geen reclame voor Vodafone.  Steven, kun jij me verder helpen? Ik ervaar dit als zeer klantonvriendelijk gedrag.  
mvg
Hans Groot.

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
hansgroot57
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Ik heb vanmiddag al heel snel via PB contact gehad met Steven. Onderzocht is wat er precies is gebeurd en waar het niet goed gegaan is. Dan is er zo wie zo begrip voor de situatie, Samen hebben we nu een oplossing bedacht waar ik in elk geval tevreden mee ben. Wat mij betreft opgelost.    

Bekijk in context

3 Reacties 3
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @hansgroot57, jeetje dit is negatieve ervaring op negatieve ervaring. Dat is natuurlijk niet de bedoeling en zeker niet iets wat wij willen! Namens Vodafone mijn excuses hiervoor!
Als ik het goed begrijp heb je nu de eerste factuur ontvangen vanaf het moment van omzetten naar het klantnummer van mevrouw. De eerste factuur loopt vanaf het moment van omzetten tot het einde van de maand erna. De factuur hierna zal over 1 maand gaan zoals je gewend bent van ons.
Je geeft het volgende aan: 10 GB dubbele data in plaats van 20 GB dubbele data. Dit betekent dat de extra's vanuit Ziggo verwijderd zijn zoals de verdubbeling van data en de €5,00 korting (incl btw per maand). Als ik het goed begrijp staat het nu op naam van mevrouw. Is er op dit adres ook een Ziggo abonnement? Is er geen Ziggo abonnement, dan vervalt het recht op dubbele data en korting op je abonnement. Via hier lees je alles over de voorwaarden van deze actie.

Apart dat de "normale korting" op je abonnement aangepast is. Ik kijk graag met je mee naar de factuur en de korting. Ik heb je een privebericht gestuurd.

hansgroot57
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Ik heb vanmiddag al heel snel via PB contact gehad met Steven. Onderzocht is wat er precies is gebeurd en waar het niet goed gegaan is. Dan is er zo wie zo begrip voor de situatie, Samen hebben we nu een oplossing bedacht waar ik in elk geval tevreden mee ben. Wat mij betreft opgelost.    

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Super om te horen @hansgroot57. Nogmaals heel graag gedaan en dankjewel voor je geduld en uitleg van het probleem! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic