1
Vraag
2
Reacties
Marco dekkers

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement

Geachte vodafone

mijn abonnement loopt eind december af en ik kan dus verlengen.

ben een maand geleden al een paar keer gebeld om te verlengen maar kwam steeds niet uit.

nu komt black friday eraan en verwacht ik jullie telefoontje met een mooie aanbieding om te verlengen maar hoor ik niets van jullie.

best jammer daar ik al ongeveer 20 jaar een abonnement heb ennwel iets verwacht omtrend een mooie aanbieding.

groet marco dekkers.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Voor de topic starter, @Marco dekkers, is het slim om contact op te nemen met Vodafone via Facebook, Twitter of via de klantenservice chat. (Je mag dan ook altijd contact met Vodafone opnemen (via een winkel, via 0800-0560 kan ook) zo kan Vodafone met je mee  kijken naar een persoonlijk aanbod en is het aan hem om hij deze wil accepteren) Via de community kan er geen aanbod worden gedaan, dat is echt aan de klantenservice, die kunnen met meneer mee kijken en zien wat ze voor hem kunnen betekenen.

Bekijk in context

9 Reacties 9
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Marco dekkers 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Beste deals kan je terug vinden in je My Vodafone app en daarin kan je besluiten of je deze wilt afnemen. Daarnaast kan je zelf ook kijken op de website van Vodafone welke aanbiedingen ze hebben tijdens Black Friday. En als je denkt dat je een nog betere aanbod zou kunnen krijgen, dan zou je kunnen bellen met de klantenservice. Misschien dat die iets voor je kunnen doen. 

Dit zijn de beste manieren om te zien of ze een leuke aanbieding kunnen doen. 

r2go

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Nou Marco ik denk dat je zal moeten knokken om als loyale klant überhaupt korting te krijgen.

Dit gevecht heb ik om de twee jaar.

In de Vodafone app wordt je bij verlenging iets aangeboden wat ELK ander persoon (nieuwe klant) die via de site ook krijgt. Ik vind dat belachelijk.

Die constatering maak ik elke twee jaar.

Eenmaal aan de telefoon wil men ook niet veel doen. Tenzij je de goede afdeling aan de lijn hebt. Dan doet men ineens aan klantbehoud en is er wel degelijk iets mogelijk. Ik laat dan dezelfde deal gelijk voor mijn vriendin regelen. Cyber deals of niet. Ze verdienen ALTIJD op ons.

Dus ook bij een cyber deal kan er iets af of bij!

 

Ooit ben ik na een slechte review een aantal dagen later teruggebeld door Vodafone. Dit verwacht je dus nooit na het schrijven van een review.

Men was het eens met mijn ongenoegen over de service en wilde mij tegemoet komen.

Let wel, het abonnement had ik reeds afgesloten ondanks ik het niet helemaal eens was. Ik zat er dus al aan vast.

Ondanks dat kreeg ik extra data en een korting op mijn abbo. Heel netjes......6 jaar geleden.

 

Nu is de tijd om te verlengen voor mij ook weer aangebroken. Wederom niet echt een voordelige aanbieding. Ik probeer dus weer de afdeling klantbehoud aan de lijn te krijgen om te mijn ongenoegen te uiten. Het kan gewoon niet zo zijn dat je als loyale klant niks tegemoet gekomen wordt.

 

Lang verhaal kort, niet gelijk toegeven of vraag naar een afdeling die wel naar je luisterd.

Lukt het niet gelijk bel een ander keer terug.

Het is gewoon mogelijk.

 

Voor de rest eigenlijk geen klachten van Vodafone.

 

Succes

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Wil niet veel zeggen maar de meeste bedrijven doen niets voor hun vaste klanten, mits je aangeeft dat je wil vertrekken. Maar dan moet je wel de beste persoon voor je hebben, anders heb je nog niets. Daarom switchen mensen altijd na 2 jaar klant te zijn geweest naar een andere provider, of hun abonnement is zo goedkoop afgesloten dat ze gewoon nog wel jaren klant kunnen blijven op hun, toen geldende prijs en voorwaarden. En ja, helemaal mee eens dat bedrijven ook wel iets aan hun vaste klanten mogen doen, maar zo zit de maatschappij, bij veel bedrijven, er niet in. Zelf er achteraan gaan is altijd nog het beste en net wat r2go schrijft, blijven proberen met bellen tot je de juiste persoon voor je hebt 😁

r2go

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Energieboy Niet helemaal met je eens

Als je als bedrijf aangeeft een aanbieding te hebben moet het ook een aanbieding zijn. Al is het een euro goedkoper.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Je hebt gelijk, Vodafone doet aanbiedingen via My Vodafone. Soms een mooie aanbieding en soms ook een aanbieding waarvan je denkt, wat moet ik ermee. Het vervelende is dan vaak dat je als klant voorheen een aanbieding hebt gehad die niet overeen komt met een nieuwe aanbieding, of misschien beter is. Daarom zien veel mensen dit niet als een aanbieding, zoals ik zelf.

En ja, als Vodafone belt voor een aanbieding en men zegt zelf deze nog niet te willen omdat ze willen wachten op Black Friday en er is dan geen aanbieding die aantrekkelijk is, dan is het niet de schuld van Vodafone. Dus ja, gelijk heb je, Vodafone doet wel een aanbieding, maar niet op het moment dat de klant het wil. Zeg het maar... het is nooit goed, daar komt het uiteindelijk op neer.

En toch blijf ik er wel bij dat veel bedrijven geen aanbiedingen doen als je eenmaal klant bent. Kijk maar naar je energie maatschappij, dan moet je echt elk jaar switchen om toch een leuke aanbieding te krijgen. Althans, dat is mijn ervaring en jij ziet het vast ook weer anders 😎 

r2go

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Mee eens dat er bedrijven zijn die niks bieden. 

Dat is ook prima. Maar ze beloven niks.

 

As we speak een gesprek gehad met Vodafone.

Korting was bespreekbaar maar ik ben niet akkoord gegaan en wil er nog over nadenken. 

Ik vind €3 per maand korting over 2 jaar een beetje karig voor een klant van 20+ jaar.

Of heb ik te inhalig? 

Eerlijk zeggen 😄

 

@Marco dekkers optie 3, optie 6 opzeggen om in gesprek te gaan.

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Voor de topic starter, @Marco dekkers, is het slim om contact op te nemen met Vodafone via Facebook, Twitter of via de klantenservice chat. (Je mag dan ook altijd contact met Vodafone opnemen (via een winkel, via 0800-0560 kan ook) zo kan Vodafone met je mee  kijken naar een persoonlijk aanbod en is het aan hem om hij deze wil accepteren) Via de community kan er geen aanbod worden gedaan, dat is echt aan de klantenservice, die kunnen met meneer mee kijken en zien wat ze voor hem kunnen betekenen.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Haha, of je karig bent @r2go 
Hmm, daar doe ik geen uitspraken over hoor 😜🤑

Maar er zijn nu toch ook Black Friday deals online. Die zijn meer dan 3,- euro, als ik me niet vergis en bij het juiste abonnement. Tenminste, het ligt eraan wat voor een abonnement je ooit hebt gekregen, misschien is die wel nog goedkoper geweest en dan is het geen aanbieding. Maar dat is persoonlijk natuurlijk 🙂

r2go

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ok ik zal wel gierig zijn 😄

Die €3 was nog onder de black friday deal.

 

Ps. Het lijkt dat ik het topic overgenomen heb. Dat was niet de bedoeling @Marco dekkers 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic