Order nu de Galaxy S24 bij Vodafone
De modellen op een rij De Samsung Galaxy S24 is verkrijgbaar in drie verschillende modellen, de S24, de S24+ en de S24 Ultra. De Samsung Galaxy S24 en S24+ zijn beschikbaar in het Onyx Zwart, Marmer G...
Heb nieuw abb. Eerste factuur ontvangen. Maar geen ziggo korting op verrekend
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik heb gelijk het systeem erbij gepakt en hiervoor een onderzoek aangemaakt. Dit onderzoek staat bekend onder 10297461. Mijn collega's van de technische dienst zullen dit verder oppakken zodat de korting toegevoegd gaat worden en gaan dit ook terugkoppelen naar je. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.
Heb nieuw abb. Eerste factuur ontvangen. Maar geen ziggo korting op verrekend
Hoi @Fremunt
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Oei, normaal gesproken zou je binnen 1 week al bericht moeten hebben gehad dat je korting krijg en dubbele data, als je ook ZIGGO klant bent.
Zou je eens willen kijken of je adres wel hetzelfde is bij beide providers. Want dat is namelijk wel heel belangrijk! Als er maar iets fout in je adres staat, dan gaat het al mis. Voor de zekerheid kan je iemand van Vodafone met je mee laten kijken. Vul dan alle gegevens in bij je profielinstellingen en dan kijkt er morgen iemand van Vodafone met je mee.
Het gaat zeker goed komen 👍
Heb al 4 jaar abb. Bij jullie. Dus adres moet goed zijn. En bij ziggo al 30 jaar abb.
Ik ben geen Vodafone medewerker. Dus jij jullie klopt niet, je hebt bij Vodafone en Ziggo al jaren een abonnement. Vul bij je profielinstellingen alle gegevens in en dan kijkt iemand van Vodafone met je mee en die zal je hier antwoord geven. En controleer altijd de adres gegevens. Iemand anders zei deze week hier ook dat alles klopte en toch bleek een toevoeging niet te kloppen. Dus toch even goed controleren 😉 - en even invullen en wachten op een Vodafone medewerker.
Hey @Fremunt
Een warm welkom op de Vodafone Community.
Wat jammer om te lezen dat de Ziggo/Vodafone korting niet is berekend op je factuur. Als ik hier een check doe, dan staan beide Vodafone abonnementen en het Ziggo abonnement op het juiste adres. Ik krijg ook de melding dat de Gratis Extra's zijn aangesloten. Heb je op het betreffende telefoonnummer wel de dubbele data ontvangen?
Vanaf vanmiddag tot maandag zijn we op de Community niet aanwezig. Wel kan ik mij voorstellen dat je dit zo snel mogelijk opgehelderd wilt hebben. Om zo snel mogelijk geholpen te worden raad ik je aan om even met mijn collega's te bellen via 0800-0094. Dan zal de angel snel uit de mand zijn! 🙂
Ja heb wel dubbele data gekregen.
Ik heb gelijk het systeem erbij gepakt en hiervoor een onderzoek aangemaakt. Dit onderzoek staat bekend onder 10297461. Mijn collega's van de technische dienst zullen dit verder oppakken zodat de korting toegevoegd gaat worden en gaan dit ook terugkoppelen naar je. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.
Ik zie inmiddels dat het onderzoek gesloten is en de korting toegevoegd is @Fremunt. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag!
Ik kan niet op factuur van april zien dat er korting van 5 euro voor ziggo eraf is.
Hi @Fremunt
Zoals @Louis aangaf is de korting afgelopen maandag toegevoegd. Jouw eerste factuur was op dat moment al gereed, want naar aanleiding van deze factuur trok je aan de bel. De korting zul je dus terugzien op de volgende factuur. Daarnaast heb je een Start M abonnement, waardoor de korting vanwege het combineren van Ziggo en Vodafone € 2,50 per maand betreft. De korting van € 5,- per maand geldt alleen voor de Red abonnementen.
Bedankt voor de info
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
De modellen op een rij De Samsung Galaxy S24 is verkrijgbaar in drie verschillende modellen, de S24, de S24+ en de S24 Ultra. De Samsung Galaxy S24 en S24+ zijn beschikbaar in het Onyx Zwart, Marmer G...