1
Vraag
2
Reacties
Fremunt

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement zonder korting (Non stop gratis extra's)

Heb nieuw abb. Eerste factuur ontvangen. Maar geen ziggo korting op verrekend

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb gelijk het systeem erbij gepakt en hiervoor een onderzoek aangemaakt. Dit onderzoek staat bekend onder 10297461. Mijn collega's van de technische dienst zullen dit verder oppakken zodat de korting toegevoegd gaat worden en gaan dit ook terugkoppelen naar je. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.

Bekijk in context

11 Reacties 11
Fremunt
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Heb nieuw abb. Eerste factuur ontvangen. Maar geen ziggo korting op verrekend

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Fremunt 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Oei, normaal gesproken zou je binnen 1 week al bericht moeten hebben gehad dat je korting krijg en dubbele data, als je ook ZIGGO klant bent. 

Zou je eens willen kijken of je adres wel hetzelfde is bij beide providers. Want dat is namelijk wel heel belangrijk! Als er maar iets fout in je adres staat, dan gaat het al mis. Voor de zekerheid kan je iemand van Vodafone met je mee laten kijken. Vul dan alle gegevens in bij je profielinstellingen en dan kijkt er morgen iemand van Vodafone met je mee. 

Het gaat zeker goed komen 👍

Fremunt
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Heb al 4 jaar abb. Bij jullie. Dus adres moet goed zijn. En bij ziggo al 30 jaar abb.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Ik ben geen Vodafone medewerker. Dus jij jullie klopt niet, je hebt bij Vodafone en Ziggo al jaren een abonnement. Vul bij je profielinstellingen alle gegevens in en dan kijkt iemand van Vodafone met je mee en die zal je hier antwoord geven. En controleer altijd de adres gegevens. Iemand anders zei deze week hier ook dat alles klopte en toch bleek een toevoeging niet te kloppen. Dus toch even goed controleren 😉 - en even invullen en wachten op een Vodafone medewerker. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hey @Fremunt
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Wat jammer om te lezen dat de Ziggo/Vodafone korting niet is berekend op je factuur. Als ik hier een check doe, dan staan beide Vodafone abonnementen en het Ziggo abonnement op het juiste adres. Ik krijg ook de melding dat de Gratis Extra's zijn aangesloten. Heb je op het betreffende telefoonnummer wel de dubbele data ontvangen? 

Vanaf vanmiddag tot maandag zijn we op de Community niet aanwezig. Wel kan ik mij voorstellen dat je dit zo snel mogelijk opgehelderd wilt hebben. Om zo snel mogelijk geholpen te worden raad ik je aan om even met mijn collega's te bellen via 0800-0094. Dan zal de angel snel uit de mand zijn! 🙂

Fremunt
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ja heb wel dubbele data gekregen.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb gelijk het systeem erbij gepakt en hiervoor een onderzoek aangemaakt. Dit onderzoek staat bekend onder 10297461. Mijn collega's van de technische dienst zullen dit verder oppakken zodat de korting toegevoegd gaat worden en gaan dit ook terugkoppelen naar je. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik zie inmiddels dat het onderzoek gesloten is en de korting toegevoegd is @Fremunt. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag!

Fremunt
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik kan  niet op factuur van april zien dat er korting van 5 euro voor ziggo eraf is.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Fremunt

Zoals @Louis aangaf is de korting afgelopen maandag toegevoegd. Jouw eerste factuur was op dat moment al gereed, want naar aanleiding van deze factuur trok je aan de bel. De korting zul je dus terugzien op de volgende factuur. Daarnaast heb je een Start M abonnement, waardoor de korting vanwege het combineren van Ziggo en Vodafone € 2,50 per maand betreft. De korting van € 5,- per maand geldt alleen voor de Red abonnementen. 

Fremunt
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt voor de info

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic