Anonymous
Niet van toepassing

Abonnement verlagen binnen zelfde groep

Goedenmiddag,

 

Ik kreeg vanmorgen te horen van de klantenservice dat ik mijn abonnement niet meer tussentijd mag verlagen binnen dezelfde groep (Red Unlimited naar bijvoorbeeld Red) als mijn abonnement nog niet geopend is.
Dit blijkt een nieuwe nog maar net bestaande regel te zijn want een paar maanden terug kon ik wel nog schakelen (ben al eerder heen en weer geweest van Red Unlimited naar Red).

Kan iemand bevestigen dat dit inderdaad een nieuwe procedure is? Aangezien de website nog steeds aangeeft dat het wel kan.

 

Bedankt.

 

Met vriendelijke groet,

 

TallMan206

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Nou, dat ging snel. Er is geen enkel bezwaar om deze klant te migreren, krijg ik terug. Dus het abonnement kan gewoon aangepast worden. Geen idee waarom je eerder te horen kreeg dat het niet ging. 
Nu kan ik bij de Community helaas geen abonnement aanpassen. Dus je zult hier toch nog even opnieuw contact over moeten opnemen. Maar dan moet het vast en zeker gewoon lukken! 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hi @Anonymous 
Vreemd hoor, als die wijziging er zou zijn dan zou dit natuurlijk ook direct op de website zijn aangepast. Dat is niet het geval, er staat nog steed, op deze paginaJe kunt je abonnement na één maand gratis verlagen binnen je abonnementsgroep. Wil je verlagen naar een andere abonnementsgroep, bijvoorbeeld van een Red naar een Start abonnement, dan kost dat eenmalig € 25.

Misschien dat je bij je Red Together nog een Red Together Extra hebt en dat je daarom niet kan overstappen, dat weet ik niet. Alleen iemand van Vodafone kan je antwoord geven of dit echt is aangepast of dat het anders is. Wacht nog even tot een moderator van Vodafone 😉

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Anonymous. Welkom! 

Hm. Ik weet niets van zo'n verandering! Dus ik zoek het graag even allemaal voor je uit. Gaat het hier specifiek om een verlaging van Red Unlimited naar Red, of was dit puur een voorbeeld? Voor ik het verkeerde ga uitzoeken :-). 

Anonymous topicstarter
Niet van toepassing

Hallo @Lycke ,

 

Dank je wel! Ja het gaat om Red Unlimited naar Red (de 15GB bundel). 

 

Alvast bedankt!

 

Gr Ronald

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Nou, dat ging snel. Er is geen enkel bezwaar om deze klant te migreren, krijg ik terug. Dus het abonnement kan gewoon aangepast worden. Geen idee waarom je eerder te horen kreeg dat het niet ging. 
Nu kan ik bij de Community helaas geen abonnement aanpassen. Dus je zult hier toch nog even opnieuw contact over moeten opnemen. Maar dan moet het vast en zeker gewoon lukken! 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Oh oeps, had Red Together gelezen en het was Unlimited. Sorry @Anonymous . Gelukkig heeft Lycke je goed nieuws gegeven 😁👍

Anonymous topicstarter
Niet van toepassing

Ja dat is zeker gelukt! 

 

Hartelijk bedankt voor jullie hulp! 

 

Groetjes 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic