Order nu de Galaxy S24 bij Vodafone
De modellen op een rij De Samsung Galaxy S24 is verkrijgbaar in drie verschillende modellen, de S24, de S24+ en de S24 Ultra. De Samsung Galaxy S24 en S24+ zijn beschikbaar in het Onyx Zwart, Marmer G...
Goedenmiddag,
Ik kreeg vanmorgen te horen van de klantenservice dat ik mijn abonnement niet meer tussentijd mag verlagen binnen dezelfde groep (Red Unlimited naar bijvoorbeeld Red) als mijn abonnement nog niet geopend is.
Dit blijkt een nieuwe nog maar net bestaande regel te zijn want een paar maanden terug kon ik wel nog schakelen (ben al eerder heen en weer geweest van Red Unlimited naar Red).
Kan iemand bevestigen dat dit inderdaad een nieuwe procedure is? Aangezien de website nog steeds aangeeft dat het wel kan.
Bedankt.
Met vriendelijke groet,
TallMan206
Opgelost! Ga naar oplossing.
Nou, dat ging snel. Er is geen enkel bezwaar om deze klant te migreren, krijg ik terug. Dus het abonnement kan gewoon aangepast worden. Geen idee waarom je eerder te horen kreeg dat het niet ging.
Nu kan ik bij de Community helaas geen abonnement aanpassen. Dus je zult hier toch nog even opnieuw contact over moeten opnemen. Maar dan moet het vast en zeker gewoon lukken!
Hi @Anonymous
Vreemd hoor, als die wijziging er zou zijn dan zou dit natuurlijk ook direct op de website zijn aangepast. Dat is niet het geval, er staat nog steed, op deze pagina: Je kunt je abonnement na één maand gratis verlagen binnen je abonnementsgroep. Wil je verlagen naar een andere abonnementsgroep, bijvoorbeeld van een Red naar een Start abonnement, dan kost dat eenmalig € 25.
Misschien dat je bij je Red Together nog een Red Together Extra hebt en dat je daarom niet kan overstappen, dat weet ik niet. Alleen iemand van Vodafone kan je antwoord geven of dit echt is aangepast of dat het anders is. Wacht nog even tot een moderator van Vodafone 😉
Hey @Anonymous. Welkom!
Hm. Ik weet niets van zo'n verandering! Dus ik zoek het graag even allemaal voor je uit. Gaat het hier specifiek om een verlaging van Red Unlimited naar Red, of was dit puur een voorbeeld? Voor ik het verkeerde ga uitzoeken :-).
Hallo @Lycke ,
Dank je wel! Ja het gaat om Red Unlimited naar Red (de 15GB bundel).
Alvast bedankt!
Gr Ronald
Nou, dat ging snel. Er is geen enkel bezwaar om deze klant te migreren, krijg ik terug. Dus het abonnement kan gewoon aangepast worden. Geen idee waarom je eerder te horen kreeg dat het niet ging.
Nu kan ik bij de Community helaas geen abonnement aanpassen. Dus je zult hier toch nog even opnieuw contact over moeten opnemen. Maar dan moet het vast en zeker gewoon lukken!
Oh oeps, had Red Together gelezen en het was Unlimited. Sorry @Anonymous . Gelukkig heeft Lycke je goed nieuws gegeven 😁👍
Ja dat is zeker gelukt!
Hartelijk bedankt voor jullie hulp!
Groetjes
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
De modellen op een rij De Samsung Galaxy S24 is verkrijgbaar in drie verschillende modellen, de S24, de S24+ en de S24 Ultra. De Samsung Galaxy S24 en S24+ zijn beschikbaar in het Onyx Zwart, Marmer G...