1
Vraag
2
Reacties
bokkie21

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement upgraden

Overal lees ik hoe je zaken kunt opzeggen, verlengen, maar iets simpels als upgraden tijdens je bestaande contract is blijkbaar iets teveel 'programmeer' werk voor Vodafone.

 

Mijn vraag is dus simpel.

 

heb bestaand contract, wil dus een andere beter, en dus duurdere optie kiezen.

Anders rest mij gebruik te gaan maken van de prijspakkers van de TV.. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @bokkie21 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik begrijp eigenlijk niet dat je aangeeft dat het voor Vodafone teveel programmeer werk zou zijn om je bestaande abonnement te upgraden. Er is een pagina op de website van Vodafone waar je alle informatie kan vinden over het wijzigen van je abonnement, zelfs het verhogen of verlagen ervan. Op deze pagina staat dat je kan bellen met Vodafone om dit te regelen en dat doen ze dan ook direct voor je, weet ik uit ervaring. Bellen is namelijk beter bij dit soort dingen dan alleen maar een button in de My Vodafone app. Ze helpen je daar namelijk graag met extra informatie. Bel ze op het nummer 0800-2266789. 

Zo simpel is het en dan hoef je ook niet na te denken om eventueel gebruik te moeten maken van de prijspakker op de TV. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @bokkie21 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik begrijp eigenlijk niet dat je aangeeft dat het voor Vodafone teveel programmeer werk zou zijn om je bestaande abonnement te upgraden. Er is een pagina op de website van Vodafone waar je alle informatie kan vinden over het wijzigen van je abonnement, zelfs het verhogen of verlagen ervan. Op deze pagina staat dat je kan bellen met Vodafone om dit te regelen en dat doen ze dan ook direct voor je, weet ik uit ervaring. Bellen is namelijk beter bij dit soort dingen dan alleen maar een button in de My Vodafone app. Ze helpen je daar namelijk graag met extra informatie. Bel ze op het nummer 0800-2266789. 

Zo simpel is het en dan hoef je ook niet na te denken om eventueel gebruik te moeten maken van de prijspakker op de TV. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic