1
Vraag
2
Reacties
Estherpostma

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement overzetten

Goedemorgen,

 

Gisteren heb ik mijn nieuwe telefoon ontvangen die ik samen met een abonnement opgevraagd heb. Mijn vorige abonnement verloopt in maart, maar ik kreeg een sms’je dat mijn nieuwe abonnement pas vanaf 3 mei in gaat. Waarom is dit ? Tot die tijd zou mijn vorige abonnement nog gelden…. Wat mij betreft mag die wel eerder in gaan. 

vriendelijke groet,

 

Esther Postma 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Estherpostma 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat fijn dat je een nieuw abonnement hebt afgesloten en een nieuw toestel hebt gekozen. Waarschijnlijk loopt je huidige contract nog tot 3 mei en daarom kan je nieuwe contact nu nog niet ingaan. Is het niet zo dat je gebruik hebt gemaakt van 120 dagen voor eind contract om een nieuwe aan te vragen? Als dat het geval is dan klopt het dat je nog even bij je oude contract blijft tot deze klaar is en dan gaat je nieuwe contract in. Je kan dan natuurlijk wel gewoon gebruik maken van je nieuwe toestel met alleen nog even je oude abonnement. Eerder in laten gaan van je nieuwe contract kan dan nog niet. (of je hebt misschien gebruik gemaakt van Vodafone Next)

Ben je van mening dat dit niet helemaal klopt en dat Vodafone hier een fout in maakt en je abonnement echt in maart verloopt, dan zou ik contact opnemen met de klantenservice en vragen wat hier aan de hand is. Deze mensen kunnen in het systeem met je mee kijken en zien waarom je nieuwe abonnement later ingaat dan jij zelf verwacht. Maar klopt het dat je abonnement toch loopt tot en met 3 mei, wat je kan controleren in je My Vodafone, dan hoef je niets te doen en nu al lekker gebruik maken van je nieuwe telefoon en wachten tot je abonnement overgaat naar de nieuwe. Laat het hier nog even weten, dan help je er andere mensen ook mee. Alvast bedankt en goed weekend!

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Estherpostma 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat fijn dat je een nieuw abonnement hebt afgesloten en een nieuw toestel hebt gekozen. Waarschijnlijk loopt je huidige contract nog tot 3 mei en daarom kan je nieuwe contact nu nog niet ingaan. Is het niet zo dat je gebruik hebt gemaakt van 120 dagen voor eind contract om een nieuwe aan te vragen? Als dat het geval is dan klopt het dat je nog even bij je oude contract blijft tot deze klaar is en dan gaat je nieuwe contract in. Je kan dan natuurlijk wel gewoon gebruik maken van je nieuwe toestel met alleen nog even je oude abonnement. Eerder in laten gaan van je nieuwe contract kan dan nog niet. (of je hebt misschien gebruik gemaakt van Vodafone Next)

Ben je van mening dat dit niet helemaal klopt en dat Vodafone hier een fout in maakt en je abonnement echt in maart verloopt, dan zou ik contact opnemen met de klantenservice en vragen wat hier aan de hand is. Deze mensen kunnen in het systeem met je mee kijken en zien waarom je nieuwe abonnement later ingaat dan jij zelf verwacht. Maar klopt het dat je abonnement toch loopt tot en met 3 mei, wat je kan controleren in je My Vodafone, dan hoef je niets te doen en nu al lekker gebruik maken van je nieuwe telefoon en wachten tot je abonnement overgaat naar de nieuwe. Laat het hier nog even weten, dan help je er andere mensen ook mee. Alvast bedankt en goed weekend!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic