1
Vraag
2
Reacties
Simone02

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Abonnement afsluiten zonder OneNumber

Wanneer je een 2-jarig abonnement met telefoon wil afsluiten staat er bij de totale kosten per maand dat er €5 bij komt voor OneNumber. Ik wil dit er echter niet bij hebben, maar de optie om geen OneNumber bij je abonnement te krijgen vind ik niet. Dus hierbij de vraag: Hoe kan je een abonnement afsluiten zonder OneNumber, dus zonder de extra €5 maandelijkse kosten?

Simone02_0-1728466350792.png

 

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 12Posts
  • 5Oplossingen
  • 2Likes

Goedemorgen @Simone02 , dat is zeker bijzonder dat je OneNumber niet weg krijgt bij je bestelling. Goed dat je hierover een topic hebt aangemaakt. Wanneer ik deze bestelling voor je verwerk, kom ik OneNumber niet tegen. Dus ik kan deze wijziging voor je verwerken zonder OneNumber. Kijk eens of het wel lukt zodra jij je cookies hebt verwijderd. 

Mocht het niet daarna nog steeds niet lukken, laat het dan weten in een reactie in dit topic en per welke datum ik dit voor je mag verwerken. Dan regel ik deze wijziging voor je.

Bekijk in context

Simone02
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Na het verwijderen van de cookies is het inderdaad gelukt, bedankt!

Simone02_0-1728644422489.png

 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 12218Posts
  • 3554Oplossingen
  • 3186Likes

Hi, ik weet niet waar jij je bestelling plaatst maar als ik een nieuwe bestelling invoer dan krijg ik geen OneNumber informatie. Ik heb deze pagina. En anders even proberen via deze pagina

Is het gelukt?

Simone02
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Heb via beide pagina's geprobeerd, maar kom op hetzelfde uit. Kies het Red Abonnement, en zet de maandelijkste toestelkosten op 0. Dan zou het dus 19,50 moeten zijn gezien je dan maandelijks alleen het abonnement betaalt, maar toch staat er 24,50 en als ik dan kijk hoe die kosten per maand verdeeld zijn, krijg ik het overzicht wat ik toegevoegd had als foto bij mijn vraag.

Energieboy
Expert
Expert
  • 12218Posts
  • 3554Oplossingen
  • 3186Likes

 

Ah ja, ik zie het, ik keek naar de eenmalige kosten en niet het maand totaal bedrag, daarom zag ik het niet staan. Sorry, even mis gekeken. Wel vreemd en iets voor @Cecilia om naar te kijken, ze is werkzaam bij Vodafone?! Misschien dat ze iets kan zien of aanpassen en dat het dan wel weer goed is. Heb nog even een moment met bestellen, dan komt het vast wel goed. 

Scherm­afbeelding 2024-10-09 om 15.54.19.png

In ieder geval bedankt voor het melden, we wachten even op antwoord van Vodafone 🙂 

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 12Posts
  • 5Oplossingen
  • 2Likes

Goedemorgen @Simone02 , dat is zeker bijzonder dat je OneNumber niet weg krijgt bij je bestelling. Goed dat je hierover een topic hebt aangemaakt. Wanneer ik deze bestelling voor je verwerk, kom ik OneNumber niet tegen. Dus ik kan deze wijziging voor je verwerken zonder OneNumber. Kijk eens of het wel lukt zodra jij je cookies hebt verwijderd. 

Mocht het niet daarna nog steeds niet lukken, laat het dan weten in een reactie in dit topic en per welke datum ik dit voor je mag verwerken. Dan regel ik deze wijziging voor je.

Simone02
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Na het verwijderen van de cookies is het inderdaad gelukt, bedankt!

Simone02_0-1728644422489.png

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 12218Posts
  • 3554Oplossingen
  • 3186Likes

Oh jee, de koekjes waren de boosdoener. 
Welke koekjes waren het, dan gooi ik die ook gelijk in de prullenbak 😉😂🤣

Fijn dat het is opgelost en op een simpele manier, bedankt voor het melden @Simone02 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic