1
Vraag
2
Reacties
Huis5428

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abbonement

Goedemiddag 3 maanden geleden enthousiast een Vodafone genomen in combinatie met ziggo.

Echter op dat moment was het niet de bedoeling dat wij zouden verhuizen.

Echter 2 maanden later huis gekocht in tholen,en je raad het al geen ziggp dekking

Mijn contract  zou 19 juli 2021 in gaan ,gekozen voor een Vodafone Samen.juost om de kosten te drukken en omdat je 4 personen kan toevoegen korting en ook nog eens dubbele data krijgt. Gebeld en netjes geholpen Echter zoals het er nu voor staat(ook omdat ik een mobiel erbij heb genomen) moet ik 12.50 meer gaan betalen ,heb ik geen pakket van ziggo gratis heb ik ipv 200gb nog maar 100gb (en dat met kinderen tussen de 10 en 14) wat betekend dat ik het niet gaat reden met de hoeveelheid gb.

Is hier iets aan te doen.kan ik als mijn contract in gaat op 19 juli overstappen van samen naar een andere abbo bijvoorbeeld red only 8gb of 10gb.

Want de abbo die ik nu ben aangegaan past niet meer in het plaatje moet 5 personen te delen.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Huis5428, goedemorgen!

Logisch dat je op voorhand niet had kunnen weten dat je een prachthuis tegenkomt en besluit te verhuizen. We hebben tenslotte geen glazen bol 😉 Wel is het erg jammer dat er op het nieuwe adres geen Ziggo dekking is en het gekozen Vodafone abonnement wegens het ontbreken van de Gratis Extra's daardoor minder goed aansluit op je wensen. We kunnen de abonnementen wijzigen. Zodra de abonnementen in gaan, mag je ons een privéberichtje sturen met welk abonnement op welk nummer moet. Mocht je het liever telefonisch regelen, dan kan dit met mijn collega's van de afdeling migratie: 0800-22 66 789. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Huis5428, goedemorgen!

Logisch dat je op voorhand niet had kunnen weten dat je een prachthuis tegenkomt en besluit te verhuizen. We hebben tenslotte geen glazen bol 😉 Wel is het erg jammer dat er op het nieuwe adres geen Ziggo dekking is en het gekozen Vodafone abonnement wegens het ontbreken van de Gratis Extra's daardoor minder goed aansluit op je wensen. We kunnen de abonnementen wijzigen. Zodra de abonnementen in gaan, mag je ons een privéberichtje sturen met welk abonnement op welk nummer moet. Mocht je het liever telefonisch regelen, dan kan dit met mijn collega's van de afdeling migratie: 0800-22 66 789. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic