Order nu de Galaxy S24 bij Vodafone
De modellen op een rij De Samsung Galaxy S24 is verkrijgbaar in drie verschillende modellen, de S24, de S24+ en de S24 Ultra. De Samsung Galaxy S24 en S24+ zijn beschikbaar in het Onyx Zwart, Marmer G...
Goedemiddag 3 maanden geleden enthousiast een Vodafone genomen in combinatie met ziggo.
Echter op dat moment was het niet de bedoeling dat wij zouden verhuizen.
Echter 2 maanden later huis gekocht in tholen,en je raad het al geen ziggp dekking
Mijn contract zou 19 juli 2021 in gaan ,gekozen voor een Vodafone Samen.juost om de kosten te drukken en omdat je 4 personen kan toevoegen korting en ook nog eens dubbele data krijgt. Gebeld en netjes geholpen Echter zoals het er nu voor staat(ook omdat ik een mobiel erbij heb genomen) moet ik 12.50 meer gaan betalen ,heb ik geen pakket van ziggo gratis heb ik ipv 200gb nog maar 100gb (en dat met kinderen tussen de 10 en 14) wat betekend dat ik het niet gaat reden met de hoeveelheid gb.
Is hier iets aan te doen.kan ik als mijn contract in gaat op 19 juli overstappen van samen naar een andere abbo bijvoorbeeld red only 8gb of 10gb.
Want de abbo die ik nu ben aangegaan past niet meer in het plaatje moet 5 personen te delen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Huis5428, goedemorgen!
Logisch dat je op voorhand niet had kunnen weten dat je een prachthuis tegenkomt en besluit te verhuizen. We hebben tenslotte geen glazen bol 😉 Wel is het erg jammer dat er op het nieuwe adres geen Ziggo dekking is en het gekozen Vodafone abonnement wegens het ontbreken van de Gratis Extra's daardoor minder goed aansluit op je wensen. We kunnen de abonnementen wijzigen. Zodra de abonnementen in gaan, mag je ons een privéberichtje sturen met welk abonnement op welk nummer moet. Mocht je het liever telefonisch regelen, dan kan dit met mijn collega's van de afdeling migratie: 0800-22 66 789.
Hi @Huis5428, goedemorgen!
Logisch dat je op voorhand niet had kunnen weten dat je een prachthuis tegenkomt en besluit te verhuizen. We hebben tenslotte geen glazen bol 😉 Wel is het erg jammer dat er op het nieuwe adres geen Ziggo dekking is en het gekozen Vodafone abonnement wegens het ontbreken van de Gratis Extra's daardoor minder goed aansluit op je wensen. We kunnen de abonnementen wijzigen. Zodra de abonnementen in gaan, mag je ons een privéberichtje sturen met welk abonnement op welk nummer moet. Mocht je het liever telefonisch regelen, dan kan dit met mijn collega's van de afdeling migratie: 0800-22 66 789.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
De modellen op een rij De Samsung Galaxy S24 is verkrijgbaar in drie verschillende modellen, de S24, de S24+ en de S24 Ultra. De Samsung Galaxy S24 en S24+ zijn beschikbaar in het Onyx Zwart, Marmer G...