Hoi @Frank82
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Waarom zoveel moeite doen? Je zegt al een abonnement bij Vodafone te hebben, kijk daar naar de rekeningen van de afgelopen 6 maanden en dan zie je vanzelf of je unlimited nodig hebt, of niet. Mocht dat de afgelopen 6 maanden niet nodig zijn geweest, dan is dat in de toekomst ook niet. Of je moet er zo zeker van zijn dat je echt zoveel boven je abonnement uit komt, bv een Red abonnement met 12,5 GB of een Red Together (die jullie samen kunnen delen, als je samen bij Vodafone een abonnement hebt) met 50GB (alleen, en samen 100GB.
En dan ook nog, binnen 14 dagen heb je ook nooit al een inzicht of unlimited iets voor je is. Daarvoor zou ik echt een maand gaan aankijken en dan een besluit nemen en dan zit je vast aan het verhogen/verlagen informatie van deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/wijzigen
Ik weet wel dat je weet dat een maand mogelijk is, maar dat is ook echt een tijd die je nodig hebt om te kijken of het iets is. Heb je meer tegoed dan je op krijgt? Je kunt je abonnement na één maand gratis verlagen binnen je abonnementsgroep. Wil je verlagen naar een andere abonnementsgroep, bijvoorbeeld van een Red naar een Start abonnement, dan kost dat eenmalig € 25. Dat wil zeggen, als je nu Red hebt en je blijft bij Red, dat je geen kosten hebt na een maand om terug te gaan. Uiteraard wel van Red naar Start.
Daarnaast vraag ik me af, als je je abonnement upgrade, dus in de tijd dat je abonnement loopt, gaat verhogen, of die 14 dagen dan geldig is. Wil je daar meer over weten, neem dan contact op met 0800-2266789 (deze mensen kunnen het je uitleggen en direct voor je aanpassen, als nodig is).